برای تکمیل روند درمان آرتین آماده هستیم
حجم ویدیو: 2.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش رکنا، سردار علیرضا تنگسیری عصر پنج‌شنبه ۱۲ آبان با حضور در منزل شهید سرایداران از آرتین جانباز خردسال حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ عیادت کرده و او را مورد تفقد قرار داد  و با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

او گفت: حضور گسترده و کم نظیر مردم فهیم و بصیر شهر شیراز در مراسم تشییع شهدای والامقام حرم مطهر احمدبن موسی (ع) نشانه بارزی از ولایت مداری مردم شجاع ایران اسلامی و حقانیت مظلومیت خون پاک این شهدا بود که پلیدی و خباثت این جنایت بر همگان آشکار کرد.

دریادار تنگسیری با اشاره به افول و زوال قدرت پوشالی دشمنان نظام اسلامی افزود: آن‌ها دیگر به آخر خط رسیده اند اینقدر خوار و ذلیل شده اند که وقتی دیگر نمی‌توانند در میدان نبرد مقابله نمایند و شکست پشت شکست مشاهده می‌کنند و نیستی و نابودی آن‌ها را فرا گرفته، ذلیلانه و به دور از چشم عناصر نظامی دست به اسلحه می‌برند و مردم غیرنظامی و بی دفاع را به شهادت می‌رسانند و مجروح می‌کنند این حرکات نشانه زوال و نابودی آن‌ها است.

او با ابراز محبت و تفقد از آرتین خردسال، اظهار داشت: برای بهبود وضعیت جسمی و تکمیل روند درمان ایشان هرگونه ارائه خدمات درمانی و پزشکی نیاز باشد انجام می‌دهیم.

همچنین سردار تنگسیری در ادامه با حضور در بیمارستان مسلمین، از مجروحین بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

منبع: ایسنا

کدخبر: 839379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟