جشن پیامبر مهربانی در میدان ولی‌عصر(عج) تهران برگزار شد

به گزارش رکنا، در جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی که به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و با حضور مردم دوستدار اهل بیت(ع) برگزار شد، موکب ها شهرداری تهران از حاضران پذیرایی کردند.

همچنین در یک موکب با محوریت برنامه های عفاف و حجاب، کودک و خانواده، پرچم و بادکنک توزیع و کاردستی و گریم کودک انجام شد که فضای شادی را برای خانواده ها ایجاد می کرد.

تعدادی از شهروندان نیز نذورات خود را در قالب شیرینی و شکلات در بین حاضران توزیع می کردند.

این مراسم با مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) ادامه یافت و با نورافشانی به پایان رسید.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران :انقلاب اسلامی با حمایت مردم به رشد و تعالی ادامه می دهد

سردار احمد ذوالقدر روز جمعه در مراسم ولادت نبی گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان نماز شهرری اظهار داشت: امروز تمام ۸۰ میلیون ایرانی، شیعه و سنی همه یکدل در سراسر کشور این روز فرخنده را بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان جشن می گیرند .

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره جایگاه مردم ایران افزود: ملت ایران با تمام دشمنی ها سختی ها و با وجود تمام استکبارات جهانی ها امروز پایبندی خود را به دین و انقلاب نشان دادند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران :انقلاب اسلامی با حمایت مردم به رشد و تعالی ادامه می دهد

سردار ذوالقدر حضور پیر و جوان ،زن و مرد،دانش آموزان ،کارمندان و کاسبان و تمام اقشار جامعه در این جشن را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: این حضور گسترده و این جشن نشانه پایندی مردم به انقلاب ومیهن اسلامی است .

 مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام با حضور مردم مومن و شهید پرور شهرستان ری، مسئولان شهری و فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران در میدان نماز بمنظور اعلام برائت از آشوبگران و اغتشاشگران برگزار شد.

مراسم با شکوه جشن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام رییس  مکتب تشیع و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت عصر روز جمعه با حضور چشمگیر مردان و زنان مومن ودوستدار اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

امروز جمعه ۲۲ مهر - مصادف با ۱۷ ربیع‌الاول، بزرگترین جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در پایگاه‌های نمازجمعه سراسر کشور برگزارشد.

مردم سراسر کشوردر این مراسم شرکت کرده و ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، یکصدا از اغتشاشگران و آشوبگرانی که وحدت مردم ایران را نشانه گرفته بودند ابراز انزجار کردند.

منبع: ایرنا

کدخبر: 833103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟