حضور گسترده مردم تهران علیه آشوبگران

اجتماع بزرگ امت رسول‌الله(ص) علیه اغتشاش‌گران و آشوب‌گران روزهای گذشته، دقایقی قبل با حضور مردم تهران و هیئات و دسته‌جات عزاداری در میدان انقلاب آغاز شد.

دسته‌های عزاداری از میدان امام حسین(ع)، میدان آزادی، خیابان کارگر شمالی و کارگر جنوبی به سمت محل اجتماع حرکت کرده‌اند. راهپیمایان و اجتماع‌کنندگان که از اقشار مختلف مردم و مرد و زن و کودک و جوان و پیر هستند، در کنار پرچم‌های ایران، پرچم عزا نیز در دست دارند.

مردم تهران با در دست داشتن پرچم‌های ایران، به اهانت آشوبگران در به آتش کشیدن پرچم ایران واکنش نشان دادند.

"اهانت به قران رسم منافقین است"، "فتنه اغتشاشات زیر سر آمریکاست"، "سلبریتی حیا کن، جوانان را رها کن"، "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" از جمله شعارهایی است که مردم تهران سر می‌دهند.

حضور جمعیت براساس مشاهدات بیش از پیش‌بینی‌هاست و جمعیت تمام خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب را پر کردند و همچنان جمعیت در حال اضافه شدن است.

در بخشی از مراسم آقای احمد بابایی شاعر آئینی شعاری در ارتباط با وقایع اخیر و همچنین ایام عزاداری اهل‌بیت خواند. بعد از شعرخوانی آقای بابایی، گروه‌های سرود نوجوان  اجرای مراسم کردند.

پیکر شهید امنیت، بسیجی حسین تقی‌پور که دیشب به شهادت رسیده بود وارد جایگاه شده و مراسم وداع با پیکر وی در حال برگزاری است.

حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه در اجتماع امت رسول‌الله(ص)

1401070316512372226153274

منبع: تسنیم

کدخبر: 828382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟