برگزاری راهپیمایی سراسری مردم امروز در کشور

به گزارش رکنا، مردم ایران اسلامی روز جمعه یکم مهر ماه با برگزاری راهپیمایی سراسری ، اعتراض خود را نسبت به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران در استانها و شهرهای مختلف کشور اعلام می‌کنند.

در این راهپیمایی بار دیگر مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بسته و برای دفاع از خاک پاک این وطن اعلام آمادگی می‌کنند.

آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد، مصاحبه، اطلاعیه و بیانیه‌هایی است که در  استانهای مختلف کشور صادر شده و در آن اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران در چند روز گذشته را محکوم کرده‌اند.

استان آذربایجان شرقی

مردم تبریز در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه و آشوبگرانه اخیر بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: این راهپیمایی پس از برگزاری نماز جمعه از مصلی تا میدان ساعت تبریز برگزار خواهد شد.

در سایر شهرستان های این استان نیز پس از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

استان تهران

رئیس شورای تبلیغات اسلامی تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه جمعه اول مهر راهپیمایی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران  در جمع خبرنگاران طی سخنانی در خصوص اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند، غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین (ع) و ملت حماسه 9 دی بوده و همان ملتی است که در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: از عموم مردم بصیر و انقلابی استان تهران دعوت به عمل می آید با شرکت پرشور، مقتدرانه و دشمن شکن خود در راهپیمایی ها بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

استان خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به اتفاقات اخیر و بروز هتک حرمت‌های رخ داده  ومحکوم کردن این اقدامات اظهار داشت: پیرو درخواست های متعدد مردم مؤمن و انقلابی جهت محکومیت حرکات هنجار شکنانۀ عده ای معدود از عوامل مزدور و فریب خورده در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبر اعظم (ص)،آتش کشیدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، هتک حرمت حجاب بانوان، تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم بر حضور در  راهپیمایی فردا تاکید کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین ملایی بیان کرد: تظاهرات محکومیت این اقدامات همزمان با سراسر کشور  جمعه اول مهر؛ پــس از اقـــامـۀ نمــاز عبــادی ـ ســیاسـی  جـمعــه(اول مـهــــر امسال ) در بیرجند و ســـراســــر استان  با حضور مردم بصیر و شجاع و آگاه خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  خراسان جنوبی ، از عموم آحاد و اقشار مختلف مردم انقلابی، بصیر و همیشه در صحنۀ استان  دعوت کرد تا با حضور حماسی و معنوی خود بار دیگر از اقتدار و امنیت کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و ضمن محکومیت توهین به مقدسات و حرکات هنجار شکنان، بیزاری و انزجار خود نسبت به اقدامات خرابکارانه و خلاف نظم و امنیت عمومی  را اعلام نمایند.

استان لرستان

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان نیز با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی مردم این استان در محکومیت هنجارشکنی‌های اخیر خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

امپراطوری رسانه‌ای شیطان برای تحمیل روایت مخدوش و ایجاد شبهه مردمی و عمومی‌بودن اقدامات خرابکارانه، هنجارشکن و ضدامنیتی عناصر سازمان‌یافته و آموزش‌دیده ضدانقلاب طی روزهای اخیر، اقتضا می‌نماید فردا شاهد شکوه حضور مردمی و تجلی وحدت میان همه گروه‌ها و سلایق مردم شریف در نمازجمعه و راهپیمایی دشمن‌شکن و انسجام‌آفرین با هدف محکومیت توطئه جبهه معاند خارج‌نشین پس از رویداد نماز جمعه باشیم.

نمازجمعه اول مهر 1401، شاهد حضور همه مردم شریف و هم‌وطنان متدین از همه گروه‌ها، اقشار و سلایق خواهد بود. در راهپیمایی پس از نماز جمعه از امنیت و انسجام ملی یکپارچه دفاع خواهیم کرد.

استان قزوین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین  با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی در روز جمعه یکم مهرماه دعوت کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند، غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین (ع) ملت حماسه نهم دی و همان ملتی است که در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.  

 در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی مردم استان قزوین در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه از میعادگاه های نماز جمعه راهپیمایی برگزار خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از عموم مردم بصیر و انقلابی قزوین دعوت به عمل می آورد با شرکت در این راهپیمایی و حضور پر شور، مقتدرانه و دشمن شکن خود بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

استان هرمزگان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ با توجه به حرکات هنجارشکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اسلام (ص) و برخی مساجد کشور، جمعه اول مهر بعد از نماز جمعه راهپیمایی محکومیت این اغتشاشات برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، این راهپیمایی در شهرستان بندرعباس بعد از نماز جمعه از مسجد جامع بندرعباس تا میدان انقلاب برگزار می‌شود.

شهرستان کاشان

غلامعلی عبدالرحیمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، ضمن اشاره به اتفاقات اخیر و بروز هتک حرمت‌های رخ داده اظهار داشت: مردم دارالمومنین کاشان همواره و در طول انقلاب پشتیبان نظام و جمهوریت اسلامی بودند و این مهم در ادوار مختلف به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در راستای تضعیف اسلام و انقلاب اسلامی دست از دشمنی خود برنداشته است، افزود: مردم با بصیرت کشور و دارالمومنین کاشان همواره و در شرایط سخت پشتیبان این نظام بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه مردم این منطقه بار دیگر و به منظور محکومیت هتک حرمت به قرآن و حجاب بعد از اقامه فرضیه عبادی سیاسی نماز جمعه با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از حرمت‌شکنان اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه از عموم مردم دارالمومنین کاشان دعوت می‌شود تا در این راهپیمایی شرکت کنند، گفت: دشمنان ما هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند چرا که رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم توطئه‌ها را در نطفه خفه می‌کند.

استان قم

علما، اساتید حوزه و طلاب با برگزاری تجمعی در مدرسه فیضیه قم، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و شریعت اسلام را محکوم می‌کنند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تجمع اعتراض حوزویان به جسارت به ساحت و حریم قرآن و شریعت اسلام روز شنبه دوم مهر 1401 ساعت 10:30 در صحن مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: در روز‌های اخیر عده‌ای ضد انقلاب، اوباش و آشوب طلب که جیره خوار و اجیر شده دستگاه استکبار و ایادی آن‌ها در داخل کشور و خارج هستند، با حضور در جمع مردم، اقدام به شعار‌های ساختار شکنانه کرده و پا را از آن فراتر گذاشته و به ساحت قرآن کریم و شریعت مقدس اسلام جسارت می‌کنند.

استان یزد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با صدور پیامی، هنجارشکنی و اغتشاشات اخیر در کشور را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: این روز‌ها در بعضی از شهر‌های کشور شاهد تجمعات توام با هنجارشکنی و اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی ونظام مقدس اسلامی هستیم.

هرچند تجمع و مطالبه گری به خاطر موضوعات و حوادث مختلف امری طبیعی است، اما یک موضوعی که در دست بررسی است و کارشناسان پزشک قانونی طبق مستندات باید نظر دهند بهانه برای آتش زدن مسجد و قرآن و تخریب اموال عمومی و چادر و روسری از سر زنان کشیدن و ده‌ها جرم و جنایات دیگر که با چراغ سبز رژیم‌های آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی انجام می‌شود نشانه ماهیت ضد انسانی و اسلامی مزدوران بیگانه است که مرتکب این جنایات می‌شوند.

شورای هماهنگی تبلیلغات اسلامی استان یزد ضمن محکوم کردن این گونه اعمال رذیلانه عده‌ای اوباش و حمایت قاطع از نیرو‌های انتظامی امنیتی، امت وفادار به اسلام و انقلاب اسلامی استان یزد را به شرکت در راهپیمایی و تجمع اعتراض آمیز که روز جمعه اول مهر پس از نماز‌های جمعه سراسر استان انجام خواهد شد، دعوت می‌کند.

استان بوشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در پی تجمعات هنجارشکنانه در برخی نقاط کشور مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهر بعد از نماز جمعه، در راهپیمایی اعتراضی هتک حرمت به مقدسات را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور اظهار داشت: عده‌ای هنجارشکن و نفوذی با به چالش کشیدن عزت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی درصدد به هم زدن آرامش مردم هستند.

امام جمعه موقت بوشهر، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اعظم (ص)، مساجد و حجاب بانوان میهن اسلامی را محکوم کرد و گفت: فردا مردم مؤمن و همیشه در صحنه استان بوشهر پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور با شکوه در راهپیمایی اعتراضی هتک حرمت به مقدسات را محکوم می‌کنند.

وی حضور در این مراسم را سبب ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم انقلابی، ولایت‌مدار و مؤمن با حضور در مراسم راهپیمایی اعتراضی اجازه فتنه‌گری به افراد آشوبگر، نفوذی و هنجارشکن نمی‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر این راهپیمایی را در محکومیت هتک مقدسات دانست و گفت: این راهپیمایی در سراسر استان بوشهر پس از  اقامه نماز جمعه و عصر برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: مراسم راهپیمایی و تجمع در محکومیت هتک حرمت به مقدسات در مرکز استان بوشهر از مصلا جمعه تا میدان قدس با حضور مردم ولایت‌مدار پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار می‌شود.

جمالی از عموم مردم ولایت‌مدار بوشهر برای شرکت در راهپیمایی و تجمع فردا دعوت کرد.

استان کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره حرکت‌ها و اغتشاشاتی که در روزهای اخیر در برخی از نقاط اتفاق افتاده اظهار داشت: کرمان دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و مردم ولایتمدار کرمان از وضعیت موجود بسیار ناراحت و ناراضی هستند.

حسین انجم‌شعاع با بیان اینکه مردم کرمان از هتک حرمت و توهینی که در این اعتراضات به مقدسات، قرآن و شهید سلیمانی می‌شود ناراحت هستند، گفت: مردم کرمان درخواست داشتند راهپیمایی اعتراض‌آمیز نسبت به هنجارشکنان و این رفتار حرمت‌شکنانه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه متاسفانه در برخی از این اغتشاشات شاهد هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام و مقدسات بودیم، گفت: در واکنش به این حرمت‌شکنی‌ها راهپیمایی‌های اعتراضی در بسیاری از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: تظاهرات اعتراض‌آمیز مردم کرمان نسبت به حرکات هنجارشکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز جمعه اول مهر برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع بیان کرد: این راهپیمایی در شهر کرمان جمعه اول مهر ماه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بزرگ امام علی (ع) تا میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پشت اتفاقات چند روز اخیر دشمنان قرار دارند و عده‌ای افراد سودجو به دنبال این هستند تا به آرامش و امنیت جامعه مردم و جامعه خدشه وارد کنند، گفت: مردم کرمان با حضور در این راهپیمایی انزجار خود را از حرکت‌های ددمنشانه‌ای که منشا آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان می‌دهند.

استان مرکزی

"آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی" نماینده ولی فقیه و "فرزاد مخلص‌الائمه" استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای مردم ولایتمدار و مومن اراک را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی محکومیت حرکات اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم عمومی دعوت کرده و اظهار داشتند: بار دیگر عوامل ضد انقلاب و عناصر فرصت طلب و فتنه‌گر با استفاده از فضای به وجود آمده نسبت به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر اقدام کردند که با برخورد قاطعانه نیروهای انتظامی و امنیتی این توطئه رذیلانه و خائنانه آنان نقش بر آب شد.

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در این بیانیه افزوده‌اند: با توجه به لزوم محکومیت این اقدام ، از عموم مردم فهیم ، شریف و ولایتمدار اراک دعوت می‌شود همگام با مردم دیگر نقاط کشور ، ضمن اعلام انزجار از اقدام آشوبگران و مخلان امنیت مردم ، با حضور گسترده و با صلابت خود در مراسم راهپیمایی که روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بیت‌المقدس آغاز می‌شود، شرکت کنند.

در ادامه این بیانیه تصریح کرده‌اند: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و مقاومت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است و نباید اجازه داد شمار اندکی ضد انقلاب و آشوب‌گر به ارزش‌ها و آرمان‌های آن آسیب وارد کنند، ملت ایران با تقوای الهی، عزم، اراده، وحدت کلمه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.

واکنش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به آشوب در استان مرکزی

همچنین، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز با صدور بیانیه‌ای نسبت به آشوب‌گری و حوادث در استان واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای آورده است:

یا أَیهَا النَبی قُل لِأَزواجِکَ و بَناتِکَ وَ نِساءِ المُؤمِنینَ یدُنینَ عَلَیهِنَّ مِن جَلا بیبهنَّ ذلِکَ أَدنی أَن یعرِفنَ و لایوذَینَ و کان الله غفوراَ رحیماَ

اکنون که نتیجه حضور ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رای و انتخاب رئیس جمهوری از جنس مردم در حال به ثمر نشستن و زنجیره‌های وابستگی به خارج از کشور یکی پس از دیگری در حال گسستن است و در حالی که ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با منطق و عقلانیت در مرکز استکبار جهانی، صلابت، حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشاند، گروه‌های معاند و منافقین و تجزیه‌طلبان به رهبری استعمار پیر و شیطان بزرگ این مهم را بر نتافته و همچون گذشته چشمانشان را بر روی واقعیت‌ها بسته و از طریق امپراطوری رسانه‌‌ای استکباریشان بر موج احساسات برخی، سوار و به زعم باطل خویش فروپاشی نظام مقدس اسلامی ایران را دنبال می‌کنند که زهی خیال باطل؛ باید گفت: "الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی"

 آنچه مشهود است به زودی چشم این فتنه هم کور خواهد شد، اما موضوع مهمی که جای هیچگونه مماشاتی در آن نیست وظیفه ذاتی نیروهای انتظامی در اجرای قانون عفاف و حجاب است که با تهدید و هیاهوی برخی قصد به حاشیه بردنش را دارند، تا اصل اسلام را هدف قرار دهند.

بر همین اساس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی ضمن حمایت قاطع از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام وظائف و ارتقا و بهبود روش‌ها خواهان برخورد جدی با افراد و جریاناتی است که در هر جایگاهی قصد آسیب رساندن به امنیت ملی و هویت دینی ایرانیان را دارند.

استان فارس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اطلاعیه ای جهت تظاهرات در محکومیت اقدامات هنجار شکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قـرآن کریم و پیامبراکرم (ص) و برخی مساجد کشور صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

فرصت طلبان و مفسده جویان می خواهند وانمود کنند که نهضت از پشتیبانی عظیم ملت برخوردار نیست و با این حیله شیطانی، مردم را به تردید بکشانند و به خیال خام خود از آب گل آلود ماهی بگیرند.حضرت امام خمینی (ره).

 اقدامات موذیانه و خرابکارانه دشمنان با استفاده از عناصر سازمان یافته و آموزش دیده ضد انقلاب و طراحی توطئه ای دیگر با هجمه سنگین تبلیغی و رسانه ای جهت عمومی نشان دادن اقدامات هنجار شکن و ضد امنیتی در روزهای اخیر در برخی نقاط کشور بار دیگر منطق واقعی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران را با صراحت تمام به نمایش گذاشته و نشان داد که چگونه با مکر، حیله، ریا، تخریب و تشویش به مصاف انقلاب و ارزش های اسلامی آمده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، این اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی که به طور هدفمند از طرف استکبار جهانی هدایت و پشتیبانی می شود و هدفی جز خدشه دار کردن امنیت و اقتدار کشور ندارد را محکوم کرده و از عموم مردم ولایت مدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) دعوت میکند که به منظور محکومیت و عقیم گذاشتن پروژه‌ی شوم طراحی شده و سناریوهای جبهه ی شیطانی دشمنان و حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب خورده استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) و تجاوز به حریم برخی از مساجد  و تعرض به حجاب بانوان، همچنین تخریب اموال در اماکن عمومی، با حضوری پرشور و توأم با بصیرت و آگاهی در تظاهراتِ بعد از اقامه ی نماز عبادی سیاسی جمعه ی این هفته، ضمن اعلام برائت و انزجار از حرکت ایادی داخلی استکبار در به آشوب کشیدن برخی شهرهای کشور، همزمان در سراسر ایران اسلامی، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم وارد و اعلام کنند همواره در خط انقلاب و رهبری و نظام اسلامی خواهند بود.

این تظاهرات جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه از شبستان امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت احمد‌بن موسی شاهچراغ(ع)، بست شهید آیت الله دستغیب(ره)، بلوار شهید آیت الله دستغیب(ره)، چهارراه پیروزی(محل تجمع نهایی) برگزار خواهد شد.

استان آذربایجان‌غربی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی در اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی اعتراضی به اقدامات آشوبگران در سراسر این استان خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، نمازگزاران جمعه این هفته پس از پایان مراسم در مسیرهای مشخص شده به اقدامات چند روز اخیر اغتشاشگران اعتراض خواهند کرد.

در ارومیه به عنوان مرکز استان، راهپیمایی اعتراضی از مقابل مصلای امام خمینی(ره) آغاز و در مسیر خیابان شهید نوری تا تقاطع پزشکیان ادامه می‌یابد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی از مردم مومن و انقلابی درخواست کرده تا ضمن شرکت در این راهپیمایی ضدآشوب، بار دیگر پاسخ دندان شکن به توطئه افکنی های دسمنان نظام اسلامی بدهند.

استان ایلام

حجت‌الاسلام علی چراغی‌‌ پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه خروش مردم ولایتمداران ایلام علیه آشوبگران عصر امروز در مصلی امام خمینی(ره)  برگزار می‌شود، اظهار داشت: بعد از اقامه نماز جمعه امروز فریاد خودجوش مردم ولایتمدار و مرزدار ایلام را بر علیه اغتشاش‌گران و اهانت‌کنندگان به قرآن و پیامبر را شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات  اسلامی استان ایلام گفت: این حرکت خود جوش و مردمی به منظور محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب خورده استکبار در هتک حرمت به ساحت قرآن مجید و پیامبر اعظم(ص) و تجاوز به حریم برخی از مساجد و حجاب بانوان  و همچنین  تخریب اماکن عمومی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت مردمی در شهرستان‌های 12گانه استان ایلام اجرایی خواهد شد./تسنیم

کدخبر: 827854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟