ایران حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را شدیدا محکوم کرد

به گزارش رکنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۳۱ تیر ماه حمله موشکی وحشیانه شب گذشته رژیم صهیونیستی به برخی مناطق سوریه در حومه شهر دمشق که به شهادت و زخمی شدن ده نفر منجر شد را شدیدا محکوم کرد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان این حملات و ابراز همدردی با دولت و ملت سوریه افزود: تجاوزات و حملات مستمر رژیم صهیونیستی به سوریه، نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و نقض فاحش اصول و مقررات شناخته شده بین‌المللی است.

کنعانی با ابراز تعجب و تأسف از سکوت سؤال برانگیز مجامع و سازمان‌های مسؤول بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال رفتارهای ضدقانونی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد لازم است نسبت به مسؤولیت خود در قبال جنایات مستمر و رفتارهای پرخطر رژیم صهیونیستی عمل کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان تاکید کرد: حملات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه، علاوه بر نقض حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور، کمک به تروریست‌های مسلح و تلاش برای حفظ و تقویت آنان در خاک سوریه است که عملا امنیت منطقه را تهدید می‌کند.

منبع: فارس

کدخبر: 806348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟