انسیه خزعلی: در تلاش هستیم فرایند طولانی اخذ تسهیلات و نحوه و شیوه های آن را تسهیل کنیم

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، انسیه خزعلی در جریان سفر هیات دولت به کرمانشاه در بازدید از شرکت های دانش بنیان و فناوری بانوان در سازمان پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهمترین مسائلی که از سوی مدیران شرکت فناورانه و دانش بنیان مطرح شد، پرداخت تسهیلات، کاهش فرایند طولانی پرداخت تسهیلات و مشکل ضمانت برای‌ اخذ تسهیلات بود که در تلاش هستیم این فرایند طولانی اخذ تسهیلات و نحوه و شیوه های آن را تسهیل کنیم.

وی یکی دیگر از مسائل شرکت های دانش بنیان و فناوری را روند طولانی کسب مجوز اعلام کرد و گفت: سعی می شود در آینده روند ارائه کسب مجوزها را نیز با هم افزایی دیگر دستگاه های اجرایی تسهیل کنیم.

خزعلی در ادامه از حمایت قوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از ایده های خلاق و نو زنان به ویژه در بخش کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: ما از طرح خلاق و نو که بتواند برای استان اشتغال و تولید را رونق دهد هیچ کمبود اعتباری نداریم و حتی اگر نیاز باشد این ۳۰ میلیارد تومان را نیز افزایش خواهیم داد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با اشاره به بازدید خود از مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در شهرک حاشیه نشین دولت آباد، یکی از برنامه های دولت را حمایت از مشاغل خانگی و کارآفرینی اعلام کرد.

وی در ادامه یکی از طرح های خوب این نهاد را حمایت از کسب کارهای پایدار خانواده عنوان کرد و گفت: در این طرح زنان مددجو کار در راستای توانمند سازی تحت نظر یک کارآفرین که بازار فروش کالا و محصولات او را به مدت چهار سال تضمین کند، به کسب مهارت آموزی و کارآفرینی می پردازند تا خود آنان و خانوداه شان به اشتغال پایدار برسند.

خزعلی همچنین بر تجهیز کردن کارگاه های آموزشی توانمندسازی زنان در شهرک های حاشیه نشین تاکید و بیان کرد: در این راستا باید زمینه ها توانمند سازی بانوان به ویژه سرپرست خانوار ایجاد کنیم و در دستور کار قرار گیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه از مرکز ناباوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نیز بازدید کرد.

حضور در نشست نخبگان اعضای هیات علمی زنان دانشگاه رازی و نشست با فعالان، کارآفرینان، سمن ها و نهادهای مردم نهاد و اقشار مختلف زنان و شرکت در شورای اداری استان کرمانشاه از جمله دیگر برنامه انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان در سفر به استان کرمانشاه است.

 

کدخبر: 803828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟