دفنگاه سراوان با گیاه پوشیده می شود

به گزارش رکنا، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از سواحل مروارید خزر رشت، هدف از سفر به استان گیلان را بررسی وضعیت سواحل دانست و اظهار کرد: این بازدید جهت کسب اطمینان از خدمت رسانی مطلوب به مردم است.

وی با بیان اینکه مردم باید دسترسی راحت به سواحل داشته باشند و خدمت خوبی دریافت کنند، افزود: وضعیت طرح های سالم سازی و شناگاه ها و حضور ناجیان غریق نیز در سواحل بررسی شد. خوشبختانه طرح های پیش بینی شده برای مردان و زنان مناسب است و مردم و مسافران می توانند از دریا بهره ببرند.

وزیر کشور، با اشاره به لزوم تامین امنیت و بهداشت و نشاط در سواحل، تصریح کرد: به دنبال فراهم کردن زمینه آرامش و رفاه برای مردم و گردشگران هستیم.

وحیدی با بیان اینکه از طول سواحل استان بازدید به عمل آمد و مردم رضایت داشتند و مشکل خاصی نداریم، اضافه کرد: مسئله پسماند یک مسئله نسبتا طولانی مدت در گیلان است و متاسفانه در سال های گذشته به اندازه کافی مورد توجه نبوده است، اما طی چند ماه اخیر شاهد پیگیری جدی استاندار و مسئولان شهری هستیم و کارهای خوبی در دست انجام است و قول هایمان را به مردم عملی خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه اندازی خط کود آلی، بیان کرد: به زودی جداسازی پسماند و تبدیل به کمپوست و دفن بهداشتی در مکان جدید انجام می شود و دفنگاه سراوان پوشیده خواهد شد و اقدام به کاشت گیاه در منطقه می کنیم تا فضا از نظر بهداشتی برای مردم مناسب باشد و اقدامات گذشته را اصلاح کنیم و امیدواریم این قدم های مثبت به نتیجه برسد.

کدخبر: 803131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟