وزیر کشور از نواحی منفصل شهری و چند طرح مطالعاتی در سنندج بازدید کرد+ فیلم
حجم ویدیو: 14.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی که روز جمعه در بیست و هفتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان کردستان رفته است، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای سنندج،  از ۶ طرح مطالعاتی عمران شهری و مناطق منفصل شهری دوشان و آساوله سنندج بازدید کرد و از موانع موجود در این طرح ها و کمبودهای نواحی منفصل شهری یاد شده مطلع شد.

وی همچنین از طرح احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان، تکمیل پروژه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان بازدید کرد.

احداث یک دستگاه پل دو دهنه به طول ۵۱ متر با عرض هر دهنه ۱۸ متر، احداث ۴ عدد رمپ و ۳ عدد لوپ به طول کلی یک هزار و ۵۰۰ متر، احداث ادامه بلوار کردستان به طول ۶۰۰ متر و بلوار آزادگان به طول ۳۰۰ متر و احداث کانال هدایت آب های سطحی پیش ساخته بتنی به طول ۳۶۰ متر، از مشخصات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان است.

کمبود اعتبار، معارض ملکی و زمین های ارتش به مساحت کلی ۳۸ هزار و ۶۴۶ مترمربع از مشکلات این طرح است برای تکمیل این طرح یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

بازدید از تکمیل طرح کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد هم از جمله برنامه های امروز دکتر وحیدی بود این طرح ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، وی از طرح اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان هم بازدید کرد؛  مشکلات این پروژه کمبود اعتبار و معارض با زمین های ارتش و کمبود اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی است.

طرح مطالعاتی احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی نایسر دیگر طرحی بود که وزیر کشور از آن بازدید کرد. کمبود اعتبار و معارض ملکی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر از مشکلات آن بوده و برای تکمیل این طرح یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وزیر کشور همچنین از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه سطحه میدان محمدی بازدید کرد. از جملات موانع این طرح معارض دیوار اداره زندان و تعادنی ها و کمبود اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی است. پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق از سمت سنندج به همدان نیز مورد بازدید احمد وحیدی قرار گرفت.

تعریض پل قشلاق به طول ۳۰۰ متر به عرض ۹ متر، ۳ دهنه ۲۰ متری و ۲ دهنه ۵ متری، ۱۲ عدد ستون به ارتفاع ۵ متر و اجرای روسازی از مشخصات این طرح بوده و ۲۵۰ میلیارد ریال برای اتمام آن نیاز است.

شهر سنندج بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کدخبر: 801637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟