هیچ دشمنی قدرت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد

به گزارش رکنا، به نقل از فارس، سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس امروز سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز هرمزگان بود.

برگزیده‌ای از اظهارات این فرمانده خلبان در ادامه می‌آید:

**مردم عزیز ما باید بدانند که صیانت از آسمان نیلگون خلیج‌فارس، دریای عمان و منطقه به صورت شبانه‌روزی توسط نیروی‌هوایی ارتش انجام می‌شود و هیچ دشمنی قدرت چپ نگاه کردن به آسمان ایران را ندارد.

** دشمن با استفاده از هجمه‌های تبلیغاتی در رسانه‌ها با تاکید و دست گذاشتن بر روی نقاط ضعف اقتصادی می‌خواهد ترس و واهمه در دل مردم ایجاد کند و به مردم القا کند که نیروهای مسلح ضعیف هستند اما باید بدانند که ما تا پای جان پشت انقلاب، مردم و کشور عزیزمان ایران هستیم.

** نیروی هوایی اولین نیرویی است که در ساختار نیروهای مسلح به انقلاب اسلامی پیوست.

** نیروی هوایی اولین نیرویی بود که موفق شد بین نیروها و سازمان‌های مسلح وارد عرصه جهاد خودکفایی شود و توانست تمام تجهیزات و وسایل پروازی خود را که سال‌ها آمریکایی‌ها آن‌ها را نگهداری می‌کردند را نگهداری کند و ارتقا ببخشد.

** صنعت هوانوردی صنعت پیچیده‌ای در دنیا است که هر کشوری حتی از عهده نگهداری تجهیزات هوایی‌اش نیز بر نمی‌آید اما نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق شد به دست توانمند جوانان ایرانی این مهم را محقق کند.

** اکنون نیروی هوایی پا به عرصه ساخت تجهیزات و ساخت جنگنده‌ها گذاشته و هواپیماها و جنگنده‌های ساخت داخل به پرواز در می‌آیند که نشانه اوج باورمندی به دانش داخلی و اقتدار برآمده از توان نیروی میهن‌مان است.

کدخبر: 769983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟