حاجی زاده: انتقام ایران با حمله موشکی به عین‌الاسد به کشورها جرأت مقابله با آمریکا را داد

به گزارش رکنا، به نقل از فارس، امروز در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، همایش پیشکسوتان‌ جهاد و شهادت برگزار شد.

در این مراسم سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که ترور شهید سلیمانی با فشار صهیونیست‌ها بود، اظهار کرد: ده‌ها سال تبلیغات دموکراسی غرب و مدعیان حقوق بشر با ترور حاج قاسم زیر سوال رفت.

وی به انگیزه رئیس جمهور وقت آمریکا در ترور حاج قاسم اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور آمریکا در مقابل دیدگان جهانیان ترور شهید سلیمانی را برعهده گرفت، زیرا قصد داشت با ترور حاج قاسم حمایت صهیونیست‌ها را در انتخابات بعدی ریاست جمهوری جلب کند، اما به برکت خون شهید سلیمانی از جایگاه خود کنار رفت‌.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمنان با ترور سردار دل‌ها فقط به دنبال حذف یک فرمانده نبودند، ادامه داد: ایران در برهه زمانی قبل از شهادت حاج قاسم در پیچ تاریخی مهمی بود، که دشمنان در نظر داشتند با فشار حداکثری همه جانبه، مردم ایران را تحت شدیدترین فشارها قرار دهند و تسلیم کنند، به نحوی که با ترور حاج قاسم این امر آغاز شود، اما به برکت خون حاج قاسم این تهدید به فرصتی تبدیل شد که آغاز افول رژیم آمریکا را رقم زد.

حاجی زاده با مطرح کردن این که تمام پایگاه‌های آمریکا بعد از ترور حاج قاسم به حالت دفاعی درآمدند، خاطر نشان کرد: بعد از ترور حاج قاسم، چون احتمال حمله ایران را می‌دادند، در فرودگاه‌های بزرگ منطقه، هواپیما‌ها را پخش کردند تا از خسارات احتمالی کم کنند، اما اشراف‌ نیروهای مسلح سیلی بزرگی را برای استکبار جهانی درنظر گرفته بود.

وی در رابطه با میزان خسارت به پایگاه عین الاسد تاکید کرد: بلافاصله پس از حمله موشکی، دشمن سعی کرد با هواپیما C-130 و نیروهای زمینی از خود حفاظت کند، اما همان طور که مشخص بود جمعیت کثیری که حدود ۲ هزار نفر بودند به بیابان‌ها فرار کردند و تجهیزات فراوانی منهدم شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهدید رئیس جمهور آمریکا برای حمله به ۵۲ نقطه‌ حساس ایران را ناشی از اعتماد به نفس پس از ترور حاج قاسم دانست و گفت: اگر با حمله موشکی پاسخ کوبنده به دشمنان داده نمی‌شد، آن‌ها هر گونه اقدام نظامی علیه ایران را مهیا می‌دیدند، اما پس از حمله ایران معادلات به کلی عوض شد.

حاجی زاده به نتایج پاسخ ایران پس از ترور حاج قاسم و تصریح کرد: پس از جواب ایران با حملات موشکی به پایگاه عین الاسد و شوکه شدن دشمن، هیبت پوشالی رژیم آمریکا زیر سوال رفت و روند افول استکبار آغاز شد، به نحوی که پس از این اقدام ایران، بقیه کشورها در مقابل زورگویی این رژیم ایستادند و شروع به تهدید کردن استکبار جهانی کردند، زیرا دیدند که ادعای اقتدار آمریکا دروغی بیش نیست.

وی در پایان با تاکید بر این که برکت خون شهید سلیمانی هویت شیطانی استکبار جهانی را به دنیا نشان داد، گفت: اقدام ضد بشری رژیم آمریکا و لابی صهیونیستی به دنیا نشان داد که آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود شعارهای بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند، اما نمی‌داستند که خون حاج قاسم از خود این شخصیت بزرگوار برای استکبار خطرناک‌‌تر است، به نحوی که اکنون با خروج حقارت آمیز آمریکا از افغانستان و پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن، شاهد آغاز افول غرب هستیم‌.

کدخبر: 757374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟