نماینده ارومیه از پاسخ های وزیر وزارت تعاون، کار،رفاه اجتماعی قانع شد

به گزارش رکنا، ‌در ادامه جلسه علنی امروز(   یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بررسی سوال سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مورد نرخ اشتغال در مناطق توسعه نیافته در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

پس از دفاعیات وزیر عبدالملکی از عملکرد وزارت تعاون، کار،رفاه اجتماعی و ارائه برنامه‌ها برای حل مشکل اشتغال، نماینده مردم ارومیه اعلام کرد از پاسخ های وزیر قانع شده است.

محمدباقر قالیباف در این رابطه گفت: بحث مربوط به اشتغال از اولویت های جدی و اول کشور است در چند سال گذشته این مشکل و عقب ماندگی وجود داشت. جناب وزیر توضیح داد و شاهد هستیم در دوره کوتاه دولت جدید دو نوبت شورای عالی اقتصادی با مسئولیت رییس جمهور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: وزیر هم این مسئولیت را هم در زمان رای اعتماد و هم در صحبت‌هایی که داشت را قبول کرده است و در این زمینه تلاش می کند. ۵ تا ۶ ماه به دولت فرصت دهید، حتما این دولت اشتغالزایی را پیش خواهد برد. اگر اجازه می دهید این فرصت را بدهیم که در راستای اشتغالزایی تلاش کنند.

ذاکر اظهار داشت: اگر این فرصت منتج به نتیجه بشود و گره جوانان به خصوص جوانان آذربایجان غربی را باز کند، فرصت می دهیم.

رییس مجلس تاکید کرد: جناب عبدالملکی دغدغه دارد و تلاش می کند، در فرصت مناسب در روزهای سه شنبه که روز نظارت است حتما قول وزیر را پیگیری می کنیم.

کدخبر: 756159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟