باقری: این هفته پیشرفت خوبی داشتیم / مذاکرات را ادامه می دهیم

به گزارش رکنا، به نقل از فارس، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه ۱+۴ ( آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) برای رفع تحریم ها صبح امروز (جمعه) در توئیتی نوشت: پس از رایزنی‌ها با دیگر هیات‌ها، بعد از ظهر روز گذشته من و انریکه مورا برای ارزیابی وضعیت و بحث درباره مسیر پیش رو، دیدار کردیم.

‌وی افزود: این هفته پیشرفت خوبی داشتیم. امروز (جمعه) کمیسیون مشترک خواهیم داشت و بعد از یک وقفه چند روزه، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

به گزارش فارس، نشست کمیسیون مشترک برجام قرار است ساعت ۱۴ امروز به وقت وین (۱۶:۳۰ به وقت تهران) با حضور هیأت های ایران، اتحادیه اروپا و ۱+۴ در هتل کوبورگ برگزار شود.

به گزارش فارس، دور هفتم مذاکرات در دولت جدید ایران (دولت سیزدهم) دوشنبه هشتم آذر ماه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام آغاز و در نهایت چهارشنبه شب دهم آذر ماه هیأت ایرانی دو سند به طرف مقابل ارائه کرد شامل رفع تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای. در پی درخواست طرف اروپایی برای مشورت با پایتخت‌ها تنفسی در این مذاکرات ایجاد و دوباره روز (پنجشنبه) ۱۸ آذر ماه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام این مذاکرات از سر گرفته شد که هنوز هم در وین در جریان است.

کدخبر: 752168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟