توان فناوری نیروی دریایی با همکاری ۱۴ دانشگاهکشور ارتقا یافته است

سردار علی فدوی در خصوص هفته ملی پژوهش و فناوری اظهار کرد: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ظرفیت دانشجویان، پژوهشگران و دانشگاهیان در طول زمان های مختلف و در مسائل مختلف به خصوص در سخت ترین کارها یعنی مسائل نظامی بهره کامل برده ایم.

وی بیان کرد: در نیروی دریایی که یکی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، با همکاری ۱۴ دانشگاه اصلی کشور و مجموعه هایی که در بالا رفتن توان نیروی دریایی دخیل بودند، در موضوعات مختلف کارهای بسیار بزرگی انجام داده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، ارتقای توان نظامی نیروی دریایی کشور را یادآور شد و گفت: فعالیت ها و همکاری های زیادی با بخش دانشگاهی کشور انجام شده است که به دلایل امنیتی بخش های زیادی از این فعالیت های مشترک، بیان نشده اند.

سردار فدوی در خصوص ظرفیت دانشجویان در توسعه کشور نیز خاطر نشان کرد: دانشجویان در موضوعات مختلف کشور نه فقط در مطالبه گری بلکه در اقدام نیز می توانند موثر باشند.

وی گفت: در سال ۱۳۳۲ به‌رغم اینکه کودتا شده بود و آمریکایی ها و عوامل آنها اقدام به سرکوب کرده بودند اما دانشجویان انقلابی در آن سال از بین رفتن آمریکا را تجلی بخشیدند و تا به الان نیز ما به برکت انقلاب اسلامی به همه وجه ممکن، آمریکایی ها را تحقیر کرده و زیر پا گذاشته ایم.

گفتنی است ، هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ با شعار «پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید» از ۲۰ تا ۲۵ آذر ماه در سطح ملی برگزار می‌شود.

امروز بیست و سوم آذر ماه مصادف با چهارمین روز هفته پژوهش،به عنوان پژوهش ، فناوری و اثر بخشی اجتماعی نامگذاری شده است. عنوان پژوهش‌، فناوری ‌و اثربخشی اجتماعی نامگذاری شده است.

کدخبر: 751056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟