نظر پدر داماد احمدی‌نژاد درباره راهبرد دولت در مذاکرات هسته ای

احمد خورشیدی آزاد درباره مذاکرات هسته‌ای برای رفع تحریم‌ها را نسبت به ادوار قبل دارای پیامد بهتری برای ایران عنوان کرد و افزود: تیم مذاکره‌کننده براساس برنامه اقدام ایران انتخاب شده و حضور نمایندگانی از بخش های مختلف مرتبط با حوزه‌های تحریم در تیم مذاکره‌کننده نشان می‌دهد که ایران با اراده دستیابی به توافق در مذاکرات حضور یافته و مطالبه ایران برای تضمین هم خواسته درست و برحقی است.

وی راهبرد نظام و دولت را گره نزدن موضوعات داخلی را به مذاکرات هسته‌ای دانست و گفت: اگر توافق خوبی داشته باشیم و از مزیت‌های آن به درستی استفاده کنیم، بطور طبیعی در اموری چون روابط اقتصادی، تجاری و بانکی ایران با دیگر کشورها اثر خواهد داشت.

احمد خورشیدی آزاد  در ادامه افزود : با این حال، عدم توافق در اراده دولت در حل مشکلات کشور خللی وارد نمی‌کند و دولت از همه ظرفیت‌های دیگر برای تامین منافع مردم ایران استفاده می کند.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ دانش و فناوری هسته‌ای و تلاش برای رفع تحریم‌ها، افزود: باید در داخل برنامه‌هایی برای رونق تولید و اصلاح ساختار اقتصادی با رویکرد توسعه محور داشته باشیم.

منبع : تابناک

کدخبر: 749838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟