هنوز از اقدامات فوری برای کنترل قیمتها خبری نیست /گرانی مردم را سخت آزار می‌دهد

به گزارش رکنا، غلامرضا نوری قزلجه در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: ملت ایران از همه اقوام و مذاهب به حفظ خطوط مرزی بین‌المللی و به رسمیت شناخته شده پافشاری کرده و کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه را به عنوان برادران و همسایگان صمیمی خود می‌دانند و نسبت به نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی، برای به هم زدن این برادری‌ها و حسن همجواری‌ها هشدار جدی می‌دهند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه روند گرانی و تورم و قیمت ارز همچنان در کشور صعودی است، گفت: ارزش پول ملی رو به کاهش است، اما هنوز تکلیف بانک مرکزی کشور مشخص نشده. هنوز از اقدامات فوری که می‌توانست بر بازار و قیمت‌ها کنترل و نظارت داشته باشد خبری نیست. گرانی مردم را سخت آزار می‌دهد. مردم چشم انتظار اقدامات ضروری هستند. نگذارید امیدشان به ناامیدی بدل شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم گفت: ضمن تأیید توافق دوم سازمان انرژی اتمی با آژانس بین المللی انرژی اتمی این اقدامات سازنده را قدم‌های مثبتی برای احقاق حق ایران برای انرژی صلح آمیز هسته‌ای دانسته و صبر و تحمل مدنی منتقدان همیشگی این توافقات ستودنی است.

نوری قزلجه افزود: با همین سبک و سیاق به دولت سیزدهم کمک کنیم که از سکوت روزمرگی در امر سیاست خارجی رها شده و با یک عزم راسخ و عزت‌مندانه به فضای دیپلماسی فعال وارد شود و نسبت به حل مشکلات اساسی خارجی از جمله ادامه مذاکرات وین و ادامه برجام، توسعه روابط با کشورهای اسلامی به ویژه همسایگان و تنش‌زدایی در روابط با کشورهای تأثیرگذار اقدامات ملموسی را به سرانجام برساند.

این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در پایان نطقش با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه گفت: پس از استعفای استاندار آذربایجان شرقی و درگذشت معاون سیاسی ایشان، هنوز استاندار این بخش تعیین نشده است و مدیران استانی هم با این شرایط، بلاتکلیف هستند. از رییس جمهور می‌خواهم که در معرفی استاندار آذربایجان شرقی بیش از این تعلل نکند و دستور را صادر کند.

کدخبر: 726450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟