مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی بسته است/ امکان بازگشایی مرزها به هیچ وجه وجود ندارد
حجم ویدیو: 22.61M | مدت زمان ویدیو: 00:03:05

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این اطلاعیه آمده است:

1 . پیرو اطلاعیه های قبلی درباره بسته بودن  مرزهای زمینی مجددا به اطلاع هموطنان عزیز میرساند مرزهای زمینی  برای زوار اربعین حسینی با توجه به سیاستهای دولت عراق همچنان بسته بوده و امکان بازگشایی مرزها به هیچ وجه وجود ندارد و از   زائرین عزیز درخواست می شود  به هیچ عنوان به سوی مرزهای  زمینی حرکت نکنند.

2- متاسفانه به رغم اطلاعیه های قبلی  تعدادی از هموطنان  با تجمع در منا طق مرزی باعث بروز مشکلاتی برای مردم و بروز خطراتی برای خود شده اند، ضمن اینکه، سهمیه صدور ویزای ورود به عراق، افزایش پیدا نکرده و کماکان مرزهای هوائی برای اعزام زائرین اربعین امسال، از سوی عراق تعیین شده است.

3- با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی، امکان اعزام زائرین عزیز اربعین از این طریق میسر نیست و از آنجا که امکاناتی هم برای پذیرائی از زوار در این مبادی پیش بینی نشده است، لازم است هموطنان عزیز، تحت تأثیر خبرسازی های غیر موثق قرار نگرفته و مطلقاً از عزیمت به سوی مرزها اجتناب فرمایند. 

در پایان اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین حسینی، ابراز امیدواری شده است با کنترل بیماری کرونا و فروکش کردن امواج این بیماری، امکان زیارت مضجع شریف سبط نبی مکرم اسلام؛ حضرت امام حسین ابن علی علیه السلام، برای همه هموطنان عزیز فراهم شود.

کدخبر: 723517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟