اسامی نجومی بگیران اعلام می شود
حجم ویدیو: 2.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32

میرتاج الدینی از اعلام اسامی نجومی بگیران خبر داد. اعلام اسامی نجومی بگیران پس از تفحص از حقوق های نجومی توسط نمایندگان مجلس انجام می شود. گفته می شود اسامی نجومی بگیران نهایتاً تا 6 ماه دیگر اعلام می شود. با تقاضای جمعی از نمایندگان با تفحص از حقوق های نامتعارف نجومی بگیران در دستگاه های اجرایی موافقت شد.

به گزارش رکنا، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تفحص مجلس از حقوق‌های نجومی وعده داد که نهایتاً ظرف مدت شش ماه بیشترین حقوق‌های نجومی با ارائه مدارک و اسامی دریافت نهادها و ارگان‌هایی که حقوق نجومی دارند معرفی شوند.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مشخص شدن اعضای کمیته تحقق و تفحص از حقوق‌های نجومی خبر داد.

به گفته میرتاج‌الدینی، نهایتاً ظرف مدت شش ماه بیشترین حقوق‌های نجومی با ارائه مدارک و اسامی دریافت نهادها و ارگان‌هایی که حقوق نجومی دارند معرفی می‌شوند.

 با تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دریافت حقوق های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی در دولت دوازدهم،‌ وکلای ملت در نشست علنی روز سه شنبه ۱۹ مرداد با ۲۱۱ رای موافق، ۷ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۳۴ با این طرح تحقیق و تفحص موافقت کردند.

کدخبر: 718566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟