فوری / وقوع سومین انفجار در فرودگاه کابل

سومین انفجار در فرودگاه کابل رخ داد. منابع خبری از وقوع سومین انفجار در اطراف فرودگاه کابل خبر دادند. عصر امروز نیز دو انفجار انتحاری مردم را در اطراف فرودگاه کابل هدف قرار داده بود. داعش مسئولیت دو انفجار قبلی فرودگاه کابل را پذیرفته بود. تا کنون دستکم 70 نفر بر اثر دو انفجار قبلی فرودگاه کابل جان باخته اند.

به گزارش رکنا، دقاقی پیش صدای انفجارم هیبی در کابل پایتخت افغانستان شنیده شد. این صدا مربوط به سومین انفجار امروز در فرودگاه کابل است. عصر امروز نیز دو انفجار انتحاری مردم را در اطراف فرودگاه کابل هدف قرار داده بود. این سومین انفنجار در نزدیکی فرودگاه کابل است.

اسپوتنیک از وقوع سومین انفجار در فرودگاه کابل، پایتخت افغانستان خبر داد و شدت این انفجار را از دو انفجار قبل بیشتر ارزیابی کرد. خبرنگاران و دیگر شاهدان عینی این انفجار اعلام کردند: «حملات پیچیده‌ای در پایتخت افغانستان در جریان است.»

تاکنون شمار تلفات و مجروحان در انفجار سوم در فرودگاه کابل مشخص نشده است. این در حالی است که اعضای گروه طالبان نیروهای آمریکایی را مسئول این حملات می‌دانند و می‌گویند: «این منطقه در حال حاضر تحت کنترل آمریکا است.»

طالبان می‌گوید مناطقی که در دست این گروه است، پایدار بوده و آسیب ندیده است.

کدخبر: 715302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟