۴۰ سال سن برای وزارت خیلی جوان است !

به گزارش رکنا، عزت‌الله یوسفیان ملا در ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی رییس جمهور اظهار کرد: افراد با تجربه در کابینه حضور دارند اما افراد کم تجربه‌ای هم هستند البته من به حضور جوانان اعتقاد دارم اما ۴۰ سال برای وزارت خیلی جوان است و این فرد شاید در داخل وزارتخانه مقبولیت نداشته باشد؛ زیرا در همان وزارتخانه افرادی حضور دارند که سابقه ۴۰ ساله کار دارند ولی یک فرد ۴۰ ساله شاید نهایتا ۱۰ تا ۱۲ سال تجربه داشته باشد.

وی با بیان این‌که « ۴۰ سال برای پذیرفتن مسئولیت یک وزارتخانه کم است» گفت: در این شرایط شاید کار به دست مشاوران و معاونان بیفتد، زیرا این فرد تجربه زیادی ندارد من معتقدم وزیر باید بالای ۵۰ سال سن داشته باشد تا توسط آن مجموعه مقبولیت داشته باشد و پذیرفته شود. برخی از وزرای انتخاب شده افراد باتجربه‌ای هستند اما در رابطه با افراد جوان‌تر این نگرانی وجود دارد که آن‌ها تحت تاثیر دیگران قرار بگیرند.

یوسفیان ملا درباره گزینه پیشنهادی وزارت کشور هم اظهار کرد: وزیر پیشنهادی کشور فرد کارآزموده‌ای و با تجربه‌ای است که در سپاه قدس هم سابقه فرماندهی دارد. من در مجلس شورای اسلامی با او سابقه کار دارم و می‌دانم فردی مسلط بر امور و نیرویی جاافتاده است.

سردار وحیدی تجارب خوبی دارد و معتقدم می‌تواند کار را به پیش ببرد.

وی در پایان با بیان این‌که بخش عمده وزارت کشور نظامی و انتظامی است، تصریح کرد: معمولا رهبری وزیر را به عنوان جانشین خود در نیروی انتظامی انتخاب می‌کند. وزیر کشور، رئیس شورای امنیت کشور و عضو شورای عالی امنیت ملی هم است؛ بنابراین سابقه نظامی بودن اینجا به کمک وزیر می‌آید. هچنین شوراهای تامین استان‌ها هم شاید نسبت به چنین وزیری که سابقه دارد مطیع‌تر باشند. من بعید می‌دانم سردار وحیدی مشکلی در امر اداره کشور داشته باشد.

کدخبر: 712440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟