مهناز افشار در فیلم گیلدا
حجم ویدیو: 16.57M | مدت زمان ویدیو: 00:02:36

به گزارش گروه هنری رکنا،  در جدیدترین برنامه کافه آپارات کیوان علی محمدی و امید بنکدار کارگردانان و نویسندگان "گیلدا" به همراه مهناز افشار بازیگر این اثر به صورت تماس تصویری با فریدون جیرانی درباره ساخت "گیلدا"، مشکلات نمایش این فیلم طی این سالها، انتخاب بازیگران، دلایل انتخاب مهناز افشار به عنوان بازیگر اصلی، علاقه شخصی افشار به این فیلم،فعالیت های جدید مهناز افشار در خارج از کشور و.. صحبت کردند.

مهناز افشار گفت: فیلم "گیلدا" مانند زندگی خودم است، گویی از قبل پیش بینی شده است، از جایی که قدرت را نمی دانند، باید رفت و ایران تا ابد وطن من است.

مهناز افشار (1)

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران است. او هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.محتویاتبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟