سوزاندان دختر عاشق پیشه که دل به مرد مسلمان داد / فاجعه شوک آور در هند!

به گزارش رکنا، قتل دختری جوان به دست خانواده اش در هند جنجالی شد. در جریان کشف جسد سوخته دختر جوان در نزدیکی ایستگاه پلیس ، ماموران جست و جو و پیگیری خود را برای شناسایی عامل یا عاملین این جنایت آغاز کردند که در پی تحقیقات ماموران پلیس اعضای خانواده قربانی شناسایی و دستگیر شدند.

در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که پدر ، برادر، زن برادر و یک زن دیگر با اجیر کردن مردی غریبه دستور قتل دختر خانواده را دادند چرا که او به مردی مسلمان دل بسته بود و حاضر نبود که مرد مورد علاقه اش را رها کند. پس از وقوع قتل ناموسی و دستگیری متهمان اصلی پرونده ، قاتل اجیر شده نیز تحت پیگرد پلیس قرار گرفت که تاکنون از او خبری به دست نیامده است.

پدر مقتول در جریان بازجویی به پلیس گفت که دخترش با یک مرد مسلمان رابطه داشت و حاضر به ترک مرد مسلمان نبوده و به همین دلیل نیز یک قاتل را برای کشتن دخترشان استخدام کردند و پول زیادی نیز برای قتل او پرداخت کردند و در روز حادثه با کمک مرد اجیر شده دختر جوان را به مکانی خلوت برده و پس از بستن دست و دهانش او را با بنزین به آتش کشیدند و سوزاندند. در حال حاضر رسیدگی به پرونده قتل جنجالی این دختر آغاز شده است.

 

کدخبر: 811281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟