فیلم تلخ از بیرون کشیدن گوسفندان تلف شده در سیل کوهرنگ / ببینید
حجم ویدیو: 1.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش رکنا، شهباز اکبری با اشاره به بارش های شدید باران در شهرستان کوهرنگ در شب گذشته، اظهار داشت: علی‌رغم آمادگی‌ که داشتیم و جلسات متعددی که در شورای مدیریت بحران شهرستان برگزار شده بود، با توجه به موقعیت شهرستان و اینکه مقدار زیادی رودخانه اصلی در کوهرنگ وجود دارد و شیبی که در شهرستان وجود دارد، 20 میلی‌متر آب هم جاری می‌شود اما شب گذشته 50 میلی‌متر بارش در شهرستان اتفاق افتاد.

فرماندار کوهرنگ عنوان کرد: حدود 1500 راس دام سبک در اثر جاری شدن سیلاب در کوهرنگ تلف شد، همچنین 500 تن ماهی سردابی قابل عرضه به بازار در شیلات‌های شهرستان از بین رفت و چادرها و سکونت‌گاه‌های عشایری دچار مشکل شد و به جز یک مورد تلفات جانی که فرد مفقود شده بود، تلفات دیگری نداشتیم.

وی افزود: حدود 1500 خانواده عشایری و روستایی آسیب‌دیده از سیلاب اخیر امدادرسانی شدند و اقلامی مانند پوشاک، موادغذایی و اقلام زیستی در بین آن‌ها توزیع شد.

اکبری گفت: در اثر بارش‌های اخیر 5 پل در شهرستان کوهرنگ تخریب و موجب شد جاده‌های مواصلاتی بین روستایی مسدود شود اما با کمک نیروها و تجهیزات راهداری روانسازی سیلاب انجام و مسیرها بازگشایی شد همچنین 5 روستا دچار آبگرفتگی شد که سریعا عملیات امدادرسانی انجام شد.

کدخبر: 809587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟