نجات 5 کودک از آتش وحشت آور یک خانه توسط راننده فداکار پیتزا فروشی / فیلم او جهانی شد / ببینید
حجم ویدیو: 7.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

به گزارش رکنا، به گفته اداره پلیس لافایت در ایالت ایندیانا آمریکا، یک جوان ۲۵ ساله در جریان آتش سوزی خانه جان ۵ کودک را نجات داد.

 این مرد جوان که نیکلاس بوستیک نام دارد، به عنوان یک پیک تحویل پیتزا در اطراف منطقه لافایت رانندگی می‌کرد که شاهد آتش گرفتن خانه‌ای بود.

گزارش پلیس می‌گوید که بوستیچ وسیله نقلیه خود را ترک کرده و سعی کرد از درب پشتی وارد خانه شود. بوستیچ وقت نداشت با ۹۱۱ تماس بگیرد، زیرا عجله داشت تا به افراد داخل خانه برسد.

پیک تحویل پیتزا از پشت در فریاد زد که خانه آتش گرفته است. هیچ کس به هشدار او پاسخ نداد. در حالی که فریاد می‌زد و در طبقه دوم راه می‌رفت، چهار بچه ۱ تا ۱۸ ساله را پیدا کرد.

نیکلاس بوستیک به چهار بچه کمک کرد تا از خانه خارج شوند. با این حال، هنگامی که همه آن‌ها سالم بودند، یکی از بچه‌ها به او گفت که یک دختر 6 ساله گم شده است.

پیتزا

به اشتراک گذاری اقدام فداکارانه  مامور پیتزا توسط پلیس لافایت

مرد بلافاصله وارد خانه شد و شروع به جستجوی دختر کرد. بوستیچ برای یافتن دختر به طبقه بالا رفت. با این حال، او کسی را ندید. زیر تخت‌ها را نگاه کرد و اتاق‌ها را جستجو کرد. هیچ سرنخی از دختر نبود.

ناگهان صدای گریه‌ای را که از طبقه پایین می‌آمد شنید.

نیکلاس به پله‌ها نزدیک شد. او نمی‌توانست بیشتر ببیند‌. از تی‌شرت خود به عنوان محافظ صورت استفاده کرد و در خانه جستجو کرد تا اینکه دختر را پیدا کرد.

وی به اتاقی رفت، پنجره‌ را با دست راستش شکست و برای فرار از خانه پرید.

طبق گزارش منتشر شده توسط اداره پلیس لافایت، نیکلاس دود شدیدی را استنشاق کرده و دست راست خود را به شدت بریده است.

این اقدام فداکارانه توسط دوربین بدن یک افسر ضبط شد و توسط پلیس لافایت به اشتراک گذاشته شد.

کدخبر: 806018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟