قتل  ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما / پلیس سیرجان قاتل را دستگیر کرد

به گزارش رکنا، فردی که در یک نزاع مرگبار دو کارگر خود را به قتل رسانده بود و از صحنه جنایت گریخت در کمتر از ۱۲ ساعت  به چنگ پلیس افتاد.فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان درباره این حادثه هولناک توضیح داد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری خونین منجر به قتل در یکی از روستاها، بلافاصله نیروهای  انتظامی به محل حادثه  اعزام شدند.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی ادامه داد: با حضور نیروهای پلیس  در این روستا مشخص شد دو کارگر به سبب نزاع و درگیری با کارفرمای خود با اسلحه شکاری او  از ناحیه سر و شکم دچار صدمات شدید شده و جان خود را از دست داده‌اند و عامل جنایت از صحنه جرم گریخته است.

وی افزود:بی درنگ تعقیب متهم به قتل در دستور کار پلیس قرار گرفت، که در این زمینه با تلاش تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی و با اقدامات  گسترده  اطلاعاتی، عامل قتل کمتر از ۱۲ ساعت در سیرجان دستگیر و به مقر پلیس منتقل و در ادامه به پنجه عدالت سپرده شد.

این مسئول انتظامی  گفت:از مخفیگاه متهم  یک قبضه سلاح شکاری و دو فشنگ ساچمه ای  کشف شد. وی خاطر نشان کرد:براساس تحقیقات اولیه،  علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل، اختلاف و درگیری لحظه‌ای، بین این دو کارگر و کارفرما بوده است. بنابراین گزارش این جنایت در روستای "بلورد"در ۳۰ کیلومتری سیرجان اتفاق افتاده است. گفته می‌شود این  دو کارگر  تبعه خارجی  بوده که روی زمین‌های کشاورزی متهم کار می‌کردند.

 

کدخبر: 805101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟