گیر کردن دست مرد جوان در چرخ گوشت + عکس و فیلم از عملیات آتش نشانی
حجم ویدیو: 3.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: گرفتار شدن دست یک مرد جوان در چرخ گوشت صنعتی در ساعت 20:25 امشب به سازمان آتش نشانی گزارش شد. ظاهرا او را از باقرشهر به بیمارستان امام خمینی تهران آورده بودند و برای نجاتش با آتش نشانی تماس گرفتند. دست راست این مرد جوان از مچ دست به پایین در چرخ گوشت گیر کرده بود و اقدامات اولیه انجام می شود و آتش نشانان با احتیاط کامل برای اینکه آسیب بیشتری این مصدوم نبیند موفق به جداسازی بخش فلزی چرخ گوشت از دست این فرد می شوند.

بعد از این حادثه، آتش نشانان تهران در اتاق عمل بیمارستان زیرنظر پزشکان عملیات جداسازی دست از چرخ گوشت صنعتی چدنی را با سنگ فلز با موفقیت بدون اینکه کارگر 28 ساله آسیب بیشتری ببیند انجام دادند. این حادثه در باقرشهر اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: گروه نجات شماره یک سازمان آتش‌نشانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام شد و در اتاق عمل و تحت نظارت کادر درمان عملیات آغاز شد.

وی اظهار کرد: دست راست مرد جوان از مچ به پایین داخل چرخ گوشت صنعتی گرفتار شده بود که اقدامات اولیه درمانی روی این فرد انجام شد و آتش‌نشانان در یک عملیات بسیار حساس و پس از مدتی تلاش موفق شدند که بدنه ضخیم چرخ گوشت را شکاف دهند و دست این فرد را که از ناحیه انگشتان آسیب‌های زیادی دیده بود، خارج کردند و برای ادامه روند درمانی تحویل کادر درمانی دادند.

جداسازی دست

چرخ گوشت

کدخبر: 804102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟