6 اتفاق شگفت انگیز در سرقت صندوق امانات بانک ملی / بازگشت دزدان به صحنه سرقت ! / اموال سرقتی تعیین تکلیف شدند ! / 3برادر و پسرخاله دزدان اصلی ! / بازسازی صحنه سرقت در بامداد امروز !
حجم ویدیو: 81.86M | مدت زمان ویدیو: 00:04:47

به گزارش رکنا ، سردار رحیمی رییس پلیس تهران صبح امروز جزییات جدیدی از پرونده سرقت از صندوق های اجاره ای بانک ملی شعبه دانشگاه را تشریح کرد.

به گفته سردار رحیمی کشف این سرقت با این ابعاد آن هم در کمتر از 48 ساعت یک رکورد عالی در جهان بوده است و تاکنون در هیچ کشوری سابقه نداشته است.

جزییات شگفت انگیز سرقت از بانک ملی شعبه دانشگاه

1- دزدان اصلی 4 نفر بودند که 3 برادر و پسرخاله شان طراحی و سرقت عجیب از صندوق امانات بانک ملی را برعهده داشتند.

2-این 4 دزد فامیلی جمعه شب در خانه پدری 3 برادر دور هم جمع شدند و هماهنگی های نهایی را با هم انجام دادند.

3- دو برادر به همراه همسر یکی از آنها بلیت پرواز و خروج از ایران را رزرو کرده بودند و حدود یک ساعت قبل از فاش شدن سرقت توسط کارمندان بانک از فرودگاه امام ره کشور را ترک کرده بودند.

4- دزدان ساعت یک و نیم شب وارد بانک می شودند 2 نفر از دزدان در داخل وظیفه خالی کردن صندوق ها و 2 نفر هم وظیفه تدارکات و دیده بانی و کشیک را داشتند و برای دزدان آذوقه هم تهیه می کردند.

5- کار دزدان ساعت 4 بعد از ظهر یعنی 13 و نیم ساعت بعد از آغاز سرقت تمام می شود و آنها محل سرقت را ترک می کنند.

6- همان روز از آنجاییکه یک سری از وسایل سرقت از جمله پتک ها و دستگاه برش و از همه مهمتر هارد بانک در داخل بانک جامانده بود دزدان بر می گردند و چون خارج کردن این وسایل سخت بود وسایل را در همان بان و در محلی که قابل دیدن نبود مخفی می کنند که در بین آنها هارد بانک نیز بود.

بازسازی صحنه سرقت از بانک ملی 

بازسازی صحنه سرقت دیشب تا ساعت 3 صبح توسط دزدان در داخل بانک ملی شعبه دانشگاه صورت گرفت و دزدان اصلی که ایران را ترک نکرده اند جزییات را مو به مو اجرا کردند و محل پنهان بودن هارد و وسایل سرقت نیز کشف شد.

تکلیف اموال سرقتی از صندوق امانات بانک ملی چه شد ؟!

تا ساعت 6 صبح دیروز با حضور یک نماینده از دادستانی نمایندگان پلیس تهران و نماینده صنوف اقدامات شناسایی و بسته بندی طلاها و پول ها ، دلارها و اموال ارزشمند دیگر صورت گرفت و این اقدام با 6 دوربین ضبط شده است و همه تحویل خزانه بانک مرکزی شده اند .

 

کدخبر: 791949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟