بازداشت ناپدری شیطان در زاهدان / مادر بیرحم از شکنجه فیلم می گرفت

به گزارش رکنا، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی کوتاه از ضرب و جرح یک پسر بچه در شهرستان زاهدان، موضوع به قید فوریت در دستور بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت حقوق عامه داستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: با دستور صریحی که به پلیس فتا داده شد بلافاصله تیم‌های تخصصی این پلیس فعال و در کمتر از دو ساعت متهم شناسایی و جهت تحقیقات تکمیلی و سیر پرونده قضایی دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد که به اصطلاح ناپدری پسربچه مصدوم و مضروب است و در اعترافات خود مدعی شده که پسرش مرتکب عمل اشتباهی شده و به تحریک افراد نزدیک صرفا قصد داشته این گونه وی‌ را اصلاح و‌ متنبه کند و از اقدام خشن خود نیز به شدت نادم و پشیمان شده است.

احمدزاده گفت: هر چند این فرد مضروب پسربچه بود، اما شیوه برخورد با وی غیراخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی و ناصحیح بوده است که در همین راستا به پلیس فتا ابلاغ شد تا متهم را به دقت بازجویی کرده و پرونده کیفری اش تکمیل و تسهیل شود.

وی تاکید کرد: فیلمبردار این موضوع ناگوار که باعث جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات مردم خونگرم استان شد، علی‌الظاهر مادر وی بوده که هم‌اکنون در چابهار حضور دارد و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پرونده مذکور، از زاهدان به چابهار ارسال تا فرایند دقیق کیفری فرد مربوطه نیز تکمیل و موجبات صدور حکم کیفری شود.

احمدزاده تصریح کرد: با تمام قدرت قانونی و اقتدار قضایی که امروز یک مورد آن به فوریت اثبات شد، با چنین برخوردهای خارج از محدوده عرف و شرع و اخلاق، برخورد جدی و بدون تساهل خواهیم کرد و این قول را به مردم متین و صبور ومتشرع استان می‌دهیم که احقاق کودکان آسیب دیده جزو محورهای اساسی صیانت از حقوق عامه است.

کدخبر: 790260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟