فاجعه بزرگ برای مجری برنامه اعجوبه‎ ها / همسر و فرزندش را همزمان از دست داد + عکس و جزئیات

فیلم و عکس / جزئیات حادثه دلخراش برای مجری اعجوبه ها

مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام همسر و فرزند " حامد سلطانی " مجری تلویزیون در حادثه رانندگی جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش رکنا، رضا رحمت با اعلام جزئیات حادثه واژگونی ام وی ام بیان کرد: این حادثه که ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله "حامد سلطانی" مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند.

گفتنی است این شهرستان حتی یک متر هم جاده ۲ بانده ندارد و جاده های اصلی و روستایی آن ۲ طرفه و حادثه آفرین است.

وضعیت نامطلوب جاده‌های بین شهری در شهرستان خور و بیابانک و خبرهای متعدد از تصادفات مرگبار در این جاده‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

موضوع راه وتوجه به حمل ونقل جاده‌ای از مهمترین نیازهای خور و بیابانک است که یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه شهرستان محسوب می‌شود؛ اما وضعیت در این بخش مطلوب نیست و جاده ها نیازمند مرمت و بازسازی اساسی و استاندارد است.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. این شهرستان ۲۰ هزار نفری در ۴۲۰ کیلومتری شرق استان قرار دارد.

این شهرستان از شمال با شهرستان دامغان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب با روستای چوپانان در شهرستان نایین هم مرز است.

کدخبر: 787854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟