فیلم آتش سوزی در کارخانه آجرنسوز آمل
حجم ویدیو: 24.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

به گزارش رکنا، برخاستن دود غلیظ و زبانه‌های آتش شامگاه گذشته در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله فاز یک نشان از آتش‌سوزی مهیب در بزرگترین شهرک صنعتی مازندران می‌داد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در این زمینه اظهار کرد: گزارش آتش‌سوزی کارخانه آجرنسوز در شهرک صنعتی حدود ساعت ۱۹ و ۲۲ دقیقه سه شنبه گزارش شد و بلافاصله آتش‌نشان‌ها وارد میدان شدند.

روح‌الله اسماعیلی افزود: مأموران آتش‌نشانی ایستگاه‌‌های مرکزی و آتش‌نشانی ۵ واقع در شهرک صنعتی با سرعت به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفا را از چندین نقطه آغاز کردند.

مهار آتش سوزی کارخانه

وی با اشاره به خاموش کردن زبانه‌ها و شعله‌های آتش پس از دو ساعت، تصریح کرد: با مهار و کنترل حریق عملیات پاک‌سازی محل آتش‌سوزی و اطمینان از کنترل حریق با توجه به خطرناک بودن محیط صنعتی پیگیری شده و این عملیات با توجه به گستردگی آتش زمان‎بر بود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل بیان کرد: علت حادثه در ساعات ابتدایی بروز حادثه مشخص نبوده و در دست بررسی است.

این مسؤول با تأکید بر اینکه اتش‌نشانان قبل از اینکه آتش به کارخانه‌های مجاور سرایت کند آن را مهار کردند، خاطرنشان کرد: این حادثه هیچ مصدوم نداشت و خسارت مالی زیادی به بار آورد.

اسماعیلی با اعلام اینکه موضوع ایمن‌سازی از مباحث مهم و دغدغه‌های آتش‌نشانی است، ادامه داد: طول عمر ابزارآلات صنعتی و برقی بسیاری از کارخانجات، مناطق صنعتی، تجاری و مسکونی بالا است و اهمیت و ارزش ایمن‌سازی و همکاری با آتش‌نشانی بسیار احساس می‌شود.

وی با اعلام اینکه حریق کارخانه آجرنسوز شهرک صنعتی امامزاده عبدالله مهار شده و تلفات جانی نداشت، گفت: باید امر ایمن‌سازی در دستور کار مسؤولان کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی قرار گیرد تا از بروز حوادث دلخراش و ناگواری همانند پلاسکوی تهران جلوگیری شود.

14010210000586_Test_PhotoN

کدخبر: 781695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟