زن 60 ساله ساوه زنده ماند / اورژانس هوایی او را به تهران رساند

به گزارش رکنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه از امدادرسانی اورژانس هوایی تهران به بیمار قلبی ساکن شهرستان زرندیه خبر داد.

بهرام صیدی افزود: امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به دنبال امدادخواهی مردمی، تیم عملیاتی اورژانس دوزج به یک مورد ایست قلبی تنفسی در روستای چناقچی شهرستان زرندیه اعزام شد.

وی بیان کرد: تیم عملیاتی اورژانس بلافاصله‌ اقدامات پایه و پیشرفته احیاء قلبی‌ ریوی را شروع کردند و بعد از تلاش بی وقفه تیم عملیاتی مددجو که خانمی ۶۰ ساله بود احیاء شد و اقدامات مستمر حفظ حیات توسط تیم اورژانس ادامه یافت.

شرایط خاص بیمار قلبی در ساوه

صیدی افزود: به علت شرایط خاص این بیمار بلافاصله‌ کد ۲۴۷ که مخصوص بیماران قلبی است توسط تیم عملیاتی اورژانس فعال و درخواست اورژانس هوایی جهت انتقال مددجو به مرکز درمانی تخصصی شد و هماهنگی های لازم در واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس ساوه جهت امداد هوایی انجام و مددجو نیز جهت انتقال با اورژانس هوایی به جاده بوئین زهرا جنب پایگاه اورژانس امانیه منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ساوه تصریح کرد: با حضور آتش نشانی و نیروهای انتظامی و برقراری امنیت پرواز بالگرد اورژانس هوایی تهران در این منطقه به زمین نشست و بعد از تحویل بیمار از تیم عملیاتی اورژانس جهت ادامه درمان، او را به مرکز درمانی میلاد تهران منتقل کردند.

کدخبر: 780097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟