جمع آوری 100 معتاد در 48 ساعت در مشهد

اعتراض های پی در پی شهروندان درباره جولان معتادان متجاهر که تعدادی از آن ها با توجه به سابقه های کیفری شان برای رسیدن به چند گرم مواد و نشئگی دست به هر کاری از جمله سرقت می زنند، پلیس مشهد را برآن داشت تا عملیاتی گسترده برای پاک سازی چهره شهر از لوث این افراد را اجرایی کند، عملیاتی که منجر به دستگیری تعداد زیادی از این افراد شد.

با دستور سرهنگ حسین دهقانپور، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد، تیم های ویژه کلانتری چهل و سوم مشهد با همکاری تیم های یگان امداد و نیروهای بسیج، مأموریت یافتند تا با شناسایی محل تجمع معتادان متجاهر در بولوار توس، به تحرکات مجرمانه این افراد که گذشته از زشتی چهره شهر، گاهی به اموال شهروندان نیز دست درازی می کردند، پایان بدهند. مأموران با شناسایی این نقاط و طراحی عملیاتی ضربتی، با هماهنگی های صورت گرفته از دو روز قبل در نواحی مشخص شده مستقر شدند. حضور مأموران موجب شد تا تعدادی از این افراد به قصد فرار، به سمت خروجی های منطقه بروند که با حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی روبه رو شدند.

جمع آوری معتادان در 48 ساعت

تیم های ویژه کلانتری معراج با جست و جوی نقطه به نقطه همه گوشه و کنار مناطق یادشده در بولوار توس را جست و جو کردند و با تخریب آلونک های دست سازی که معتادان ساخته بودند، به حضور دائمی این افراد پایان دادند. شهروندان ساکن در این مناطق نیز با دیدن مأموران و عملیات جمع آوری کارتن خواب ها و معتادان خطرناک، برای کمک به مأموران وارد مهلکه شدند و رضایت خود را از این مداخله بجای پلیس مشهد اعلام کردند. این عملیات به مدت 48ساعت ادامه یافت تا جایی که مأموران مطمئن شدند، معتاد متجاهر و هیچ فرد کارتن خوابی در محدوده عملیات حضور ندارد.

کدخبر: 778856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟