بازداشت سارق موبایل قاپ با کیسه ای پر از گوشی سرقتی

سرهنگ، کارآگاه "گودرز داوری" بیان داشت: چهارم اسفند ماه پرونده ای با موضوع موبایل قاپی به همراه یک نفر متهم به هویت علی 22 ساله از طریق کلانتری 104 عباس آباد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی عنوان کرد: مفاد پرونده حکایت از آن داشت؛ متهم فوق با ظاهری مشکوک در حال پرسه زنی بوده و به محض رویت مأموران متواری گشته و نهایتاً با تعقیب و گریز انجام شده وی دستگیر می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: از متهم کیسه ای حاوی چندین دستگاه گوشی تلفن همراه کشف که وی اظهار می کند به دلیل اختلاف حساب با دوستش، آنها را از وی گرفته است.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با توجه به عدم داشتن رمز عبور 2 دستگاه از گوشی ها، ضمن تماس با مخاطبان آنها، مشخص شد همه گوشی ها مسروقه می باشند و متهم  ناگزیر به ارتکاب چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه با همدستی افرادی دیگر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه با انجام تحقیقات نامحسوس، برآورد های اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، همدست وی به هویت محمد 39 ساله که از سارقین حرفه ای و شناخته شده بوده شناسایی و با اخذ دستور قضائی وی نیز در عملیاتی منسجم در خیابان قیام دستگیر شد.

سرهنگ، کارآگاه "گودرز داوری" افزود: مأموران برای دستگیری خریدار اموال مسروقه به هویت مراد 41 ساله در خیابان مولوی اقدام و موفق شدند وی را نیز دستگیر و در بازرسی بدنی به عمل آمده، 2 دستگاه گوشی و 8 عدد رم مسروقه کشف کردند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران  در پایان گفت: متهمان در بازجویی های تکمیلی به ارتکاب 30 فقره موبایل قاپی در سطح شهر تهران اعترف که با تلاش و پیگیری کارآگاهان پایگاه تاکنون 19 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

به گفته این مقام پلیسی با توجه به تحت نظر بودن سارقان، اقدامات پلیسی به منظور شناسایی کامل مال باختگان با قوت ادامه دارد.

 

کدخبر: 778240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟