نجات معجزه آسای زن کاشانی از سقوط از کوه + عکس

به گزارش رکنا، محمدعلی پیراسته ظهار کرد: این بانوی کوهنورد شب گذشته در هنگام صعود، از ارتفاع سقوط کرده و به شدت مصدوم شده بود که با تلاش مأموران امداد و نجات کوهستان ایستگاه شماره ۶ این سازمان امدادرسانی شد.

وی افزود: بانوی مصدوم به علت جراحت‌های  وارد شده قادر به ادامه مسیر نبود که توسط تیم‌های امدادی با استفاده از تجهیزات لازم به پای کوه منتقل شده و به کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ تحویل شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی کاشان، فروردین‌ماه گذشته، در ۲۵۵ مأموریت امدادی شرکت کردند که ۸۶ مورد آتش‌سوزی و ۱۶۹ مورد حادثه بود که موفق به نجات جان ۹۴ نفر از شهروندان شدند .

اهمیت پیشگیری قبل از حادثه

پیراسته گفت: شهروندان در ماه گذشته 7 هزار و ۳۴۹ تماس با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی داشته‌اند که ۲۷۸ تیم به محل‌های حادثه اعزام شده‌اند و هیچ مورد فوتی در جریان این اتفاق‌ها ثبت نشده ولی  ۲۸ نفر مصدوم گزارش شده است.

وی با تأکید به اهمیت پیشگیری قبل از حادثه و ضرورت آموزش شهروندان، افزود: دوره‌های آموزش ایمنی  عمومی و آتش‌نشانی در ماه گذشته با حضور ۶۲۵ نفر از هم‌وطنان برگزار شد که تعداد قابل توجهی از آنها مسافران نوروزی و دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، خاطرنشان کرد: کارشناسان بخش پیشگیری سازمان ۳۲ مورد بازدید از مکان‌های عمومی و مهم شهر داشته و ۲۸ مورد دستورالعمل ایمنی جهت بناها و کاربری‌های مختلف شهری با ۶۶ هزار و ۸۸۱ مترمربع زیربنا صادر کرده‌اند.

کدخبر: 775865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟