ناکامی دزدان خانه های شمال تهران در فرار با نیسان آبی مرد ضایعاتی

به گزارش رکنا، سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: در پی افزایش سرقت از منازل خالی از سکنه در محدوده کلانتری گاندی بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

وی به افزایش گشت زنی های انتظامی  اشاره کرد و  افزود: روز گذشته تیم عملیات کلانتری درحال گشت زنی بودند که پیامی از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر حضور سارقان در ساختمانی سه طبقه خالی از سکنه دریافت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: بلافاصله ماموران به نشانی اعلامی اعزام و  بررسی های اولیه نشان از این داشت  تعدادی افراد مشکوک با  تخریب در ورودی وارد ساختمان شده اند.

فرار با نیسان آبی

این مقام انتظامی به بیان اینکه با حضور ماموران از 2 متهم از طریق پشت بام از محل متواری و قصد داشتند سوار بر یک دستگاه خودروی نیسان آبی تحت پوشش خرید ضایعات ساختمانی شوند، ادامه داد: در این عملیات پلیسی خودرو متوقف و راننده و یک سرنشین خودرو دستگیر ولی یکی از سرنشینان خود از محل متواری شد.

وی  تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان  تعدادی ابزار آلات سرقت  کشف و متهمان به بزه انتسابی  به همراه همدست متواری شان اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای  با بیان اینکه متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل حبس داشته اند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر  برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

کدخبر: 774562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟