اقدام فداکارانه پلیس بین زمین و هوا / زن ملایری خودکشی کرد

خودکشی زن جوان نافرجام بود.  اقدام به خودکشی زن جوان در ملایر رخ داد. علت اقدام به خودکشی زن جوان مشاجره با همسرش بود. خودکشی زن جوان با اقدام سریع ماموران نافرجام ماند. یکی از ماموران با اقدام سریع از خودکشی زن جوان جلوگیری کرد.

سرهنگ احمد ساکی افزود: با حضور گشت انتظامی در محل، فردی به ماموران مراجعه و اعلام کرد که با همسرش در منزل مشاجره داشته و وی به قصد خودکشی از خانه خارج شده است.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: حین رسیدگی به موضوع، خانمی که خود را همسر فرد مذکور معرفی کرده نیز به ماموران مراجعه و علت مشاجره و درگیری با همسرش را اعتیاد وی بیان کرد و پس از مشاجره مجدد با همسرش، ناگهان به سمت پل عابر پیاده دوید و اقدام به پرتاب خود از روی پل کرد.

نجات زن جوان از خودکشی

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در لحظه پرت شدن این خانم، یکی از ماموران که بلافاصله به دنبال وی حرکت کرده بود، با عکس العمل بسیار سریع و فداکارانه و گرفتن پیراهن وی، در حالی که از پل آویزان شده بود پس از تلاش زیاد سرانجام خانم را نجات داد.

ساکی با بیان اینکه این فرد پس از انجام مشاوره های لازم و سیر مراحل قانونی تحویل خانواده خود داده شد، اظهارکرد: واحدهای مشاوره و مددکاری در کلانتری‌های ملایر فعال هستند.

وی تصریح کرد: شهروندان در هنگام مواجهه با مشکلات خانوادگی و روحی، روانی می‌توانند به این واحدها مراجعه و از کارشناسان مربوطه خدمات تخصصی دریافت تا از بروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری کنند.

کدخبر: 768950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟