حمله مرگبار سگ های ولگرد به دختر 7 ساله / صورت و پای دختر هنرمند دریده شد + عکس

یک دختر ۷ ساله روسی بر اثر حمله مرگبار سگ‌های ولگرد جانش را از دست داد.

«مارگارتا کانورسکایا»، که دختر یک افسر نظامی روس بود در حال بازگشت از کلاس موسیقی به خانه توسط سگ‌های ولگرد کشته شد.

به گزارش رکنا، این دختر تنها فرزند سرگرد خلبان «آنتون کانورسکی»، بود که توسط ولادمیر پوتین به خاطر شهامت هایش در جنگ سوریه مورد تقدیر قرار گرفته بود. همسر این نظامی روس که یک معلم است پس از مراجعه به بیمارستان با صحنه‌ای شوک آور مواجه شد.

بنا به گزارش " میرر "، این کودک در یک مسیر باریک در منطقه ترانس بایکال روسیه مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت و راهی برای فرار نداشت.

مرگ دختر جوان در حمله سگ های ولگرد

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در این حادثه یک پای این کودک توسط سگ‌ها قطع شده و صورت او نیز دریده شده بود.

از جمله وسایلی متعلق به این دختر که بعدا پیدا شده یک دستکش قرمز رنگ بود که روی زمین پوشیده از برف رها شده بود.

در تصاویری که از تشییع و خاکسپاری این کودک در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده همکلاسی‌های وی و ساکنان محلی خشمگین از روستای «دومنا»، در ۲۰ مایلی جنوب غربی مرکز منطقه‌ای «چیتا»، حضور داشتند. این روستا که حدود ۶۳۰۰ سکنه دارد محل یک پایگاه نظامی روسیه نیز است.

حمله سگ

سگ‌های ولگرد

مرگ دردناک این کودک با واکنش ساکنان محلی نیز همراه بود. یکی از ساکنان محلی که او نیز یک معلم است در این باره گفت: «من تمام شب را می‌گریستم. من خودم نیز قبلا مورد حمله چند سگ قرار گرفته بودم.

من تحت تعقیب سگ‌ها قرار گرفتم و خوشبختانه به کودکانی که همراه من از مدرسه به خانه باز می‌گشتند آسیبی وارد نشد.» یک زن محلی دیگر گفت: «دیگر چه فرقی می‌کند؟ اگر ما اسلحه یا چوب داشته باشیم دیگر این دختر بر نمی‌گردد (مرده است). این تنها دختر این خانواده بود.»

کدخبر: 766587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟