راز ناپدید شدن 3 کولبر در مرز مشترک ایران و ترکیه / جست و جو در برف و کولاک + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

 دو هفته قبل پسر ۱۸ساله‌ای همراه دایی‌اش و یکی از اقوامشان از خانه خود در روستای باوان از توابع بخش سیلوانای ارومیه در استان آذربایجان غربی خارج شده و به روستایی در مرز مشترک با ترکیه رفتند. آنها‌ بعد از چند روز و هنگام بازگشت در ارتفاعات منتهی به بینار منطقه مرگور ارومیه، ناپدید شدند.

به گزارش رکنا، فاخر مهینی، پسرعموی صادق، یکی از ناپدید شدگان درباره آخرین وضعیت عملیات جست‌وجو گفت: آنها‌ کولبر بودند که در مسیر بازگشت به روستا ناپدید شدند. همراه اعضای خانواده، اهالی روستا و نیروهای امدادی به طور شبانه روز عملیات جست‌وجو در برف را شروع‌کردیم اما ردی از آنها به دست نیامد.

جدال با کولاک و بهمن برای نجات ۳ کولبر

جست‌وجوگران به ما گفتند به احتمال زیاد در مرز ترکیه گرفتار شده‌اند. وی افزود: تیم‌های امدادی ترکیه هم جست‌وجوها را آغاز کردند اما تاکنون ردی از آنها پیدا نکردند. سردرگم مانده‌ایم و نمی‌دانیم در کدام بخش مرزی ناپدید و گرفتار حادثه شده‌اند. برف و کولاک در مرز آن‌ قدر شدت دارد که عملیات جست‌وجو برای یافتن آنها را با سختی روبه‌رو کرده است.

قرار بود عملیات جست‌وجو با پهپاد ادامه یابد که این کار انجام نشد. دو روز است به علت برف و کولاک شدید، عملیات جست‌وجو در ایران متوقف شده و در ترکیه هم این عملیات به‌سختی در حال انجام است.

جام جم

کدخبر: 766027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟