حمله 2 پلنگ به 2 پسربچه / تکه های جسد کشف شد

2 کودک هندوستانی بر اثر حمله دو پلنگ جان خود را از دست دادند. این دو کودک اهل 2 روستای مجاور در ایالت اوتار پرادش هند بودند که مورد حمله دو پلنگ قرار گرفتند. بنا به گزارش Free press Journal این اتفاق دوشنبه شب رخ داد.

به گزارش رکنا، در حادثه نخست، کودک ۹ ساله‌ای با نام «رامتِج کیشان» در ساعت ۶ عصر دوشنبه در حالی که در بیرون از خانه شان مشغول بازی بود، مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار گرفت و به داخل جنگل کشیده شد. در حالی که ساکنان وحشت زده روستا در حال جستجو برای یافتن این کودک بودند خبر حمله پلنگ دیگری به یک کودک در روستای مجاور به گوش آن‌ها رسید.

حمله دو پلنگ جان دو کودک را گرفت

در حادثه دوم یک پسر ۴ ساله با نام «آدیتیا» که به همراه خانواده اش به خانه یکی از بستگانش در این روستا رفته بود، مورد حمله پلنگ قرار گرفت و جان باخت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند در این حادثه که در ساعت ۷/۴۵ دقیقه رخ داد، این کودک پس از حمله توسط پلنگ به داخل جنگل منتقل شد.

پس از پیوستن تیم‌های پلیس و ماموران حیات وحش عملیات جستجو در محدوده بیشتری انجام شد که در ادامه تیم‌های جستجو موفق شدند بدن‌های نیمه خورده شده این 2 کودک را پیدا کنند. تیم‌های نجات بقایای جسد کیشان را در یک مزرعه نیشکر پیدا کردند. همچنین سر آدیتیا در یک مایلی وقوع حمله پیدا شد.

گفتنی است؛ ماموران پلیس و جنگلبانی در دو روستا مستقر شده اند تا از مردم محلی در برابر حمله احتمالی پلنگ‌ها محافظت کنند. در عین حال اداره جنگلبانی محلی از مردم محلی خواسته تا مراقب کودکان خود باشند و اجازه ندهند فرزندانشان در هنگام تاریکی از خانه خارج شوند.

کدخبر: 764959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟