دستگیری مردان پلید گاندی تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ " کیانوش نظری " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی افزایش سرقت از مشاعات و انباری های منازل در سطح حوزه استحفاظی مراتب در دستور کار عملیات کلانتری 103 گاندی قرار گرفت.

وی افزود: عملیات کلانتری 103 گاندی، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در نقاط جرم خیز و دارای سوابق سرقت با توجه به اعلام مرکز پیام مبنی بر سرقت جفت پلاک خودرو تیبا در روز جاری به عوامل انتظامی و گشت خودرویی در حین گشت زنی خودرویی پارک شده در کنار خیابان را با همان پلاک مشاهده می کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران برای بررسی بیشتر به سمت خودرو حرکت  و مشاهد می کنند که راننده داخل خودرو پنهان شده و به محض مشاهده  ماموران از محل با سرعت متواری می شود.

 رئیس کلانتری گاندی با اشاره به اینکه متهم از محل متواری می شود، افزود:  ماموران برای  بررسی صحنه مجددا به محل حضور خودرو مراجعه که مشاهده می کنند 2جوان از منزلی هراسان در حال خروج می باشند که طرح مهار سارقان آغاز و ماموران  هر 2 سارق را پس از تعقیب و گریز کوتاهی دستگیر می کنند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه سلاح سرد و تعدادی کلید و آچار و الالت و ادوات سرقت کشف و در بازبینی منزل مورد نظر قفل درب منزل و انباری یکی از واحد ها تخریب شده بود و متهمان  در کلانتری  به 4 فقره سرقت با همین روش اعتراف کردند.

  سرهنگ نظری با بیان اینکه متهمان دارای سوابق سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای دستگیری متهم متواری  و سایر جرائم احتمالی ادامه دارد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

کدخبر: 762574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟