کشف جنازه جوان طارمی پس از 3 روز مفقودی + جزئیات

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: جسد جوان ۳۵ ساله طارمی پس از ۳ روز جست و جوی شبانه روزی در ارتفاعات پاسار طارم پیدا شد.

موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه ۲۸ آذر ماه گزارشی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) زنجان در خصوص مفقود شدن جوانی ۳۵ ساله در مسیر جاده چرزه به جیش آباد ارسال شد.

به گزارش رکنا، او بااشاره به اینکه ۲ تیم پنج نفره به ارتفاعات جیش آباد اعزام شدند، افزود: جست و جوی تیم‌های امداد و نجات با همکاری اهالی روستا‌های انارستان، چرزه، گیلوان و پاسار انجام شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان ادامه داد: روزانه ۲ تیم پنج نفره امداد و نجات کوهستان همراه ۱۵ نفر از روستائیان جست و جو را ادامه می‌دادند.

کشف جنازه یک جوان در ارتفاعات طارم

موسوی گفت: پس از ۳ روز تلاش شبانه روزی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر طارم جسد این جوان ۳۵ ساله که در اثر سقوط از ارتفاع درمسیر ییلاقات روستای پاسار به سمت ولوار جان خود را از دست داده بود، پیدا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، جسد این جوان به سمت مرکز شهر انتقال و به نیروی انتظامی تحویل داده می‌شود.

او بابیان اینکه این جوان اهل گیلوان ساکن استان البرز بود، از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در هر سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

کدخبر: 754299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟