زنده سوختن مرد مشهدی با 6 سگ در یک خانه

 نمی دانست اول دود را استنشاق کرده یا داغی آتش به تنش نشسته است. اما خوب می دانست همین که چشمانش را باز کرده، خود را در جهنمی سرخ و سوزان دیده بود.

به گزارش رکنا، اولین واکنش گریختن به سمت خروجی خانه بود و موقعی که توی حیاط می پرد، زمین هم می خورد که دست و پایش زخمی می‌شود. اطلاع دیرهنگام به آتش نشانی و دور بودن منطقه از سطح شهر، همه دست به دست هم می دهند تا آتش هر آنچه در خانه بوده را ببلعد و خاکستر کند.

6 سگ در آتش سوزی خانه مرد مشهدی سوختند

آتش نشان ها زمانی به محل رسیدند که آتش تمام خانه را دربرگرفته بود و فرد زخمی از آتش مثل دانه‌های اسپند بالا و پایین می پرید و همین که چشمش به مأموران افتاد، با استرس و ترس فریاد می زد: بچه هایم را نجات دهید، بچه هایم سوختند. امدادگران با شنیدن این جملات تکان دهنده، بی محابا دل به آتش زدند. خیلی زود جوش وخروش آتش کم شد و سرد شد، اما عملیات جست و جوی آتش نشانان برای یافتن کودکان گرفتار در آتش بی نتیجه بود.

نجاتگران کلافه از پیدا نکردن کودکان، از خانه خارج شدند که در این لحظه صاحب خانه به همراه یک سگ سیاه، خودشان را به درون خانه سیاه و دودگرفته انداختند و تازه مشخص شد که منظور این مرد، 6توله سگ بوده که همگی در این حادثه تلف شده بودند.

بررسی های اولیه با توجه به اظهارات صاحب خانه نشان داد که او در منزل خواب بوده و این توله سگ ها در حال بازیگوشی بوده اند. احتمالا ناگهان به بخاری کوچک بدون دودکش وسط پذیرایی خورده و بخاری را واژگون کرده اند.

 

 

  

کدخبر: 749747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟