پلیس های طبس جان خود را به خاطر نجات یک زن به خطر انداختند

به گزارش رکنا، سرهنگ مریمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طبس گفت: با اعلام نگهبان کلانتری"۱۱ عباسپور" مبنی بر این که خانمی در نزدیکی کلانتری قصد خودسوزی دارد بلافاصله مأموران انتظامی این یگان در محل حاضر شدند.

او افزود: ماموران مشاهده کردند خانمی در حال فریاد زدن در حالی که بطری بنزین و فندک در دست دارد مشغول ریختن بنزین روی خود و لباس هایش است که سریعاً ماموران وی را به آرامش دعوت کرده، ولی نامبرده اقدام به پاشیدن بنزین بر روی ماموران کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: ماموران پلیس از اقدام این شهروند که قصد خودسوزی را داشته، دلسرد نشدند و همچنان وی را به آرامش دعوت کردند و از خودسوزی وی جلوگیری کردند.

سرهنگ مریمی با بیان این که با تلاش و فداکاری ۲ نفر از ماموران پلیس از خودسوزی این زن جوان جلوگیری شد؛ تصریح کرد: با بررسی و تحقیقات انجام شده، علت این خودسوزی اعتیاد زیاد به مواد مخدر و اختلاف شدید خانوادگی اعلام شده است.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر قداست نهاد خانواده و حل مشکلات بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی، راه حل پیشگیری از این حوادث را در خویشتنداری، تعقل و پایبندی و توجه به کانون گرم خانواده دانست.

 

کدخبر: 741585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟