فیلم شوکه کننده ورود ناگهانی موتورسوار به فروشگاه لباس
حجم ویدیو: 1.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

 تصور کنید در مغازه خود حضور دارید و ناگهان یک موتورسیکلت یا خودرو با شکستن درب یا دیوار به شکلی ناگهانی وارد مغازه شما می‌شود. مسلما شوکه خواهید شد. این اتفاقی است که به تازگی برای یک فروشنده هندوستانی رخ داد.

به گزارش رکنا، این فروشنده به همراه چند مشتری در فروشگاه حضور داشتند که ناگهان یک موتورسیکلت که از کنترل خارج شده بود وارد فروشگاه شد. این حادثه در ساعت ۸.۳۰ دوشنبه شب در بازار راویچِتو در منطقه خامام واقع در ایالت تلانگانا هند رخ داد.

ورود ناگهانی موتورسوار به مغازه

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که سه مشتری به همراه مرد فروشنده در داخل فروشگاه حضور دارند ناگهان این موتورسوار با موتورسیکلتی که از کنترل وی خارج شده و سرعت زیادی دارد وارد فروشگاه می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد هر چهار نفر با فرار به موقع موفق می‌شوند از برخورد با موتورسیکلت جلوگیری کنند. در این حادثه به مرد موتورسوار نیز آسیب جدی وارد نشد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه به علت نقص ترمز موتورسیکلت رخ داد. این موتورسوار پس از عذرخواهی از فروشنده و مشتریانی که در داخل فروشگاه حضور داشتند گفت که به علت نقص ترمز موفق به کنترل موتورسیکلت نشد. پس از انتقال موتورسیکلت توسط پلیس تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کدخبر: 739887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟