حادثه خونین برای 5 مرد عراقی در همدان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 5 تبعه عراقی که در سانحه رانندگی محور همدان- کرمانشاه مصدوم شده بودند به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.

دکتر "حبیب معصومی" افزود: یک دستگاه سواری پژو صبح امروز با پنج سرنشین عراقی در محدوده صالح آباد شهرستان بهار با یکدستگاه تریلر تصادف کرد.

به گزارش رکنا، وی اظهار داشت: با دریافت گزارش سانحه، ۲ تیم امدادی و جاده ای اورژانس به محل اعزام شده و مصدومان را به بیمارستان بعثت همدان انتقال دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی در مناطق مختلف استان همدان آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: ۶۶ پایگاه اورژانس جاده ای نیز در استان همدان با بهره مندی از امکانات و تجهیزات درمانی، خدماتی و امدادرسانی وجود دارد که تیم های امدادی مستقر در این پایگاه ها آماده انجام عملیات امداد و نجات در تمامی فصول سال هستند.

به گفته دکتر معصومی، ۹۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و ۲ دستگاه خودروی فرماندهی نیز برای انجام ماموریت های امداد و نجات در سطح استان همدان بکار گرفته می شود.

کدخبر: 739474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟