عاقبت فوتبال بازی در کوهستان / پسر 20 ساله جوانمرگ شد

 یک مرد ۲۰ ساله اتریشی بر اثر سقوط از ارتفاع ۵۰ متری جان خود را از دست داد. قربانی به همراه دوست ۲۰ ساله اش در بالای یک کوهستان کوچک سرگرم بازی فوتبال بود که به پایین سقوط کرد. این مرد جوان که هویتش اعلام نشده در حال تعقیب توپ سرگردان در بالای کوهستان بود که دچار این حادثه شد. این اتفاق در ساعت ۴ بعدازظهر روز یکشنبه در ابنتال واقع در ناحیه گنزرندورف در  جنوب اتریش رخ داد.

فوتبال بازی در کوهستان به مرگ ختم شد

به گزارش رکنا، صخره‌ای که قربانی از آن به پایین سقوط کرد ۲۵۰ متر ارتفاع داشت با این حال او پس از سقوط حدود ۵۰ متر از این ارتفاع را طی کرد. دوست قربانی که شاهد ماجرا بود بلافاصله با مرکز اورژانش تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

دو تیم اورژانس هوایی و نجات به محل حادثه اعزام شد، اما تیم اورژانس به دلیل موقعیت نامناسب و خطرناک محل پرتاب قربانی و عمق کوهستان موفق به دستیابی به قربانی نشد. به همین دلیل عملیات تیم نجات برای رسیدن به محلی که قربانی فرود آمده بود و انتقال جسد به بالای کوهستان حدود ۳ ساعت طول کشید. هنوز مشخص نیست آیا قربانی به محض سقوط به پایین دچار مرگ شده یا طی این سه ساعت و رسیدن ماموران نجات به محل پرتاب وی دچار مرگ شده است.

کدخبر: 738860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟