3 عکس از پرواز چند ثانیه ای 206 از روی جدول / در تهران رخ داد

 سرهنگ " مجید رنجبر " در خصوص این خبر گفت: اوایل نیمه شب گذشته در پی  اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110  مبنی بر یک فقره برخورد شدید  سواری 206  با گاردریل های مسیر خیابان سراج  ، بلافاصله  این تصادف به تیم های کارشناسی اعلام گردید و  بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ  در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری 206   به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد پس از برخورد با گاردریل ها و عبور از آنها به شدت با جدول میانی نیز برخورد و پس از پرش  و عبور از این موانع فاصله گرفتن چند لحظه ای از سطح راه  به میان فضای سبز فرو افتاده   متوقف می گردد  .

تصادف

رنجبر گفت : در این حادثه راننده  206  از شوک این حادثه ، لحظاتی بیهوش شده و با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در همان محل  و به صورت سرپایی مداوا می گردد .

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: هیچ گاه با حالت خستگی  و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکرده و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

تصادف

کدخبر: 734608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟