سقوط مرگبار یک مرد از ارتفاع ۴۰ متری !

یک زن استرالیایی حین کوهنوردی بر اثر سقوط از ارتفاع ۴۰ متری جانش را از دست داد. این زن ۳۳ ساله که هویتش اعلام نشده در حال کوهنوردی در یکی از مناطق نیوساوت ولز بود که دچار این حادثه شد.

به گزارش رکنا، این اتفاق زمانی رخ داد که قربانی حین کوهنوردی در بلو مانتین در مقابل چشمان وحشت زده گردشگران به پایین سقوط کرد. قربانی با گروهی از دوستان خود که پنج نفر بودند برای کوهنوردی به این منطقه رفته بود.

پس از وقوع این حادثه تیم‌های امداد و نجات در ساعت ۲:۱۵ بعدازظهر به محل حادثه فراخوانده شدند. امداگران توسط شاهدان عینی در جریان وقوع این حادثه قرار گرفتند.

یک مقام پلیس محلی در این باره گفت: "پس از وقوع حادثه افسران پلیس بلومانتین به همراه تیم نجات پلیس و اورژانس هوایی به محل اعزام شدند. ماموران تیم نجات جسد این زن ۳۳ ساله را به محل فرود هلی کوپتر و از آنجا به بیمارستان برای انجام کالبدشکافی منتقل کردند."

مرگ این زن در محل حادثه مورد تایید قرار گرفت و امداگران موفق به نجات جان وی نشدند. پلیس محلی استرالیا تحقیقات خود در مورد سقوط کوهنورد آغاز کرده است.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که در ماه سپتامبر نیز در حادثه‌ای مشابه یک کشیش ۴۴ ساله بر اثر سقوط از کو‌های راکی کلرادو جان خود را از دست داده بود.

کدخبر: 731610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟