شلیک گلوله برای بازداشت سارقان خودرو / در کرج رخ داد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران گشت کلانتری 34 گرمدره، یک خودرو مسروقه در حین تردد شناسایی و ضمن متوقف کردن وسیله نقلیه، 2 سارق آن دستگیر شدند.

به گزارش رکنا،  سرهنگ "علی قاسم پور" در تشریح خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری گرمدره در حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی متوجه تردد یک خودرو پراید مشکوک با 2 سرنشین شده و به محض نزدیک شدن به آن ها، راننده خودرو با دیدن خودرو پلیس پا به فرار گذاشت.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله مشخصات خودرو را استعلام و متوجه سرقتی بودن آن شدند، افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس اقدام به تعقیب خودروی سرقتی می کنند و چندین بار دستور توقف آن را صادر می کنند، اما راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با حرکات خطرناک به مسیرش ادامه داد که در نهایت افسرگشت پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر را به سمت هوا و لاستیک خودرو شلیک کرده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه با هوشیاری افسر گشت هر 2 متهم دستگیر شده اند، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه متهمان ضمن اعتراف به سرقت خودرو اعلام کردند که در حال مقدمه چینی برای انجام یک سرقت دیگر بودند که با هوشیاری پلیس ناکام ماندند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی برای انجام تحقیقات تکمیلی، خاطرنشان کرد: پلیس با گشت زنی هدفمند و هوشیارانه بسیاری از توفیقات خود را از این طریق کسب می کند.

کدخبر: 730456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟