آتش سوزی در بازار امام رضا مشهد + عکس

آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت، شامگاه شب گذشته پنجشنبه ۲۲مهرماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل بازار امام رضا(ع) ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۲و ۲و ۲۴ و ۱ را به محل آتش سوزی در هشتی چهارم این بازار از سمت میدان ۱۷ شهریور اعزام کرد.

به گزارش رکنا، این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد افزود:با اطلاع بموقع نگهبانان بازار به آتش‌نشانی و حضور سریع آتش‌نشانان در محل ، حریق که در یک اتاق برق به وسعت تقریبی ۱۰ متر مربع و در ضلع جنوبی در داخل بازار امام رضا(ع)به وقوع پیوسته بود، به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری به عمل آمد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد خاطر نشان کرد، نیروهای آتش نشانی پس از انجام عملیات لکه گیری ، کاوش و تهویه محیط با خودرو پیشرفته توربوفن و دمنده ها و مکندهای  قوی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

شایان ذکر است ، در این آتش‌ سوزی به کسی آسیب نرسیده و میزان و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

عکس ها از : روابط عمومی آتش نشانی مشهد

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 729934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟