فیلم لحظه حمله کوسه به مستندسازان ! / وحشت از مرگ دردناک !
حجم ویدیو: 8.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10

این کوسه تلاش کرد تا قایق یک تیم مستندساز را واژگون کند.

به گزارش رکنا ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله کوسه به قایق تیم مستندسازی شبکه تلویزیونی معروف دیسکاوری را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه فیلمبرداران این تیم مستندسازی تلاش کردند تا دوربین خود را به این شکارچی نزدیک کنند مورد حمله آن قرار گرفتند.

این تیم مستندساز در جزیره استورات واقع در نیوزلند بودند که ناگهان این کوسه سفید با بیرون آمدن از آب به قایق آن‌ها حمله ور شد و با کشیدن طناب سعی کرد تا قایق را واژگون کند. قبل از وقوع این حمله این تیم تلاش کرده بودند تا با بستن دوربین به یک میله فلزی از تغذیه این شکارچی دریایی در زیر آب فیلم تهیه کنند. اما ناگهان این کوسه از آب خارج شد و با کشیدن طناب قایق تیم مستندسازی را در موقعیتی خطرناک قرار داد.

کوسه 3 بار طناب قایق مستندسازان را گاز گرفت

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این کوسه با بیرون از آمدن از آب دهان خود را باز کرده و با دندان‌های مرگبار خود تلاش می‌کند تا طناب متصل به قایق را پاره کند. در ادامه این کوسه پس از سه بار گاز گرفتن طناب تلاش می‌کند با در اختیار گرفتن طناب قایق کوچک تیم مستندسازی را واژگون کرده یا به زیر آب بکشد.

خوشبختانه این کوسه خیلی زود خسته شد و دوباره به داخل اقیانوس بازگشت. تیم مستندساز نیز بدون آنکه دچار آسیب شوند از این حادثه جان سالم به در بردند.

کدخبر: 729116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟